انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اندرانیک تیموریان مشتری جدید پیدا کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تيم فوتبال پديده مي‌گويد به دنبال جذب آندرانيک تيموريان برای تقويت اين تيم است و تمام تلاش خود را برای رساندن پديده به آسيا به کار خواهد بست.


اندرانیک تیموریان مشتری جدید پیدا کرد 1


عليرضا مرزبان با ابراز رضايت از شرايط کنوني تيم فوتبال پديده اظهار کرد: از نتايج به دست آمده تا اين هفته‌ از رقابت‌هاي ليگ برتر راضي هستم و تلاش مي‌کنيم با انجام يک برنامه‌ريزي مناسب بتوانيم در نيم فصل دوم عملکرد موفق‌تري داشته باشيم.
 
او ادامه داد: در مقابل تيم‌هايي همچون استقلال، فولاد و تراکتورسازي مي‌توانستيم بهتر عمل کنيم و با به دست آوردن امتيازات بيشتر جايگاه بالاتري را در جدول رده‌بندي داشته باشيم.
 
سرمربي تيم فوتبال پديده با بيان اين که در تعطيلات پيش‌رو تلاش مي‌کنيم، تيم را تقويت کنيم، گفت: در حال حاضر مي‌خواهيم مذاکراتي را با آندرانيک تيموريان براي پيوستن به پديده انجام دهيم. البته با سه بازيکن ديگر هم مذاکراتي را انجام داده‌ايم که در حال حاضر امکان مطرح کردن نام آنها را نداريم.
 
مرزبان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن بازيکنان جديد و استفاده مناسب از تعطيلات ليگ بهترين عملکرد را در نيم‌فصل دوم خواهيم داشت. مي‌خواهيم در اين مدت از نظر تاکتيکي کيفيت بازيکنان را بالا ببريم.
 
او همچنين به تلاش پديده براي رسيدن به فينال جام حذفي اشاره کرد و گفت: در جام حذفي مقابل تراکتورسازي با تمام توان به ميدان مي‌رويم و انگيزه زيادي براي رسيدن به فينال جام حذفي داريم. امسال تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم يکي از تيم‌هاي صعود کننده به جام باشگاه‌هاي آسيا باشيم.
 
سرمربي تيم فوتبال پديده در مورد تعطيلات طولاني مدت ليگ نيز گفت: در اين قضيه من تصميم گيرنده نيستم و اين مساله از دست من خارج است. اين تعطيلي شامل همه تيم‌ها مي‌شود و ما هم بر اساس همين 50 روز برنامه‌ريزي مي‌کنيم.
 
مرزبان اضافه کرد: بايد در اين فصل جزو تيم‌هاي بالاي جدول باشيم و به همين خاطر بايد در تمامي ديدارهاي باقي مانده با تمام قوا پا به ميدان بگذاريم. ما براي همه بازي‌ها برنامه‌ريزي ويژه‌اي داريم و روي امتيازهاي هر بازي حساب ويژه‌اي باز کرده‌ايم.
 
او در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در پاسخ به اين پرسش که آيا از دعوت بازيکنان پديده به تيم ملي ناراضي است يا خير نيز گفت: قطعا دوست داشتم بازيکنان تيمم به جمع ملي‌پوشان اضافه شوند ولي فراموش نکنيم که در اين مورد سرمربي تيم ملي کاملا اختياردار است. دعوت از بازيکنان تيم ملي کاملا در اختيار کارلوس کي‌روش است و بر اساس فلسفه کاري خود بازيکنان را انتخاب مي‌کند. کي‌روش بر اساس کيفيت مدنظرش بازيکنان مورد علاقه خود را به تيم ملي دعوت مي‌کند.
 
سرمربي تيم فوتبال پديده تصريح کرد: رضا عنايتي به همراه چند بازيکن ديگر اين فصل در پديده بازي‌هاي درخشاني را انجام دادند ولي به تيم ملي دعوت نشدند. باز هم تاکيد مي‌کنم که دعوت از هر بازيکني به تيم ملي کاملا در حيطه اختيارات کي‌روش است.
 
او با بيان اين که دعوت نشدن برخي بازيکنان به تيم ملي در کشورهاي ديگر هم ديده مي‌شود، خاطرنشان کرد: براي مثال توس با عملکردي که در سطح باشگاهي داشت به تيم ملي آرژانتين دعوت نشد و يا در کشور آلمان هم اتفاقات مشابهي رخ داد.
 
مرزبان در بخش ديگري از اين گفت و گو به عملکرد ضعيف تيم‌هاي پايه در ايران اشاره کرد و گفت: متاسفانه بيشتر مديراني که در فوتبال دولتي حضور دارند به فوتبال پايه بي توجه هستند. وقتي براي کسب نتايج مناسب در فوتبال پايه از مديران قدرداني نمي‌شود چه انتظاري براي موفقيت در فوتبال پايه مي‌توانيم داشته باشيم.
 
سرمربي تيم فوتبال پديده افزود: ساختار ورزشي ايران طوري شکل گرفته که امکان ورزش کردن از سنين کودکي و نوجواني گرفته شده است. وقتي فوتبال بازي کردن در سطح خيابان‌ها جمع شده و ساختارهاي مناسبي براي فوتبال بازي کردن نيست چه انتظاري براي تقويت فوتبال پايه مي‌توانيم داشته باشيم.
 
او اضافه کرد: در مشهد براي سه تيم فقط يک زمين بازي و تمرين وجود دارد و اين زمين به مرور در حال فرسوده شدن است.