انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: در تیم ملی راحتیم نه در استقلال!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبرها از اردوی ایران حکایت از آن دارد یکی، دو ملی‌پوش استقلال به شدت از حضور در تیم ملی خوشحال هستند.




گویا شرایط سخت استقلال، مشکلات مالی و همینطور رفتارهای کادر فنی باعث شده تا ملی‌پوش‌های استقلال خداخدا کنند که مدام در اردوی تیم ملی باشند.
 
استقلال در چند سال گذشته دچار مشکلات حاشیه‌ای فراوان بوده است. این تیم مشکلات مالی زیادی هم دارد و بازیکنانش می‌گویند هیچ گاه آرامش فکری نداشته‌اند.
 
امیر قلعه‌نویی هم جزو مربیان سخت‌گیری است که معمولا به سن و سال و نام بازیکنان توجه نمی‌کند. یکی از بازیکنان استقلال می‌گوید: «او زیاد روحیه نمی‌دهد، بیشتر سعی می‌کند انتقاد کند.»
 
تمام این مشکلات باعث شده تا ملی‌پوش‌های این تیم از جمله صادقی و آندو از حضور در اردوی تیم ملی خیلی راضی باشند.
 
آن بازیکن استقلال می‌گوید: «در استقلال بازی کردن بسیار سخت است. شما نمی‌دانید با چه اتفاقات و مسائلی روبه‌رو هستیم. علاوه بر این‌که در زمین باید بجنگید، در خارج از زمین هم یک جنگ تمام عیار دارید. هر کس ساز خودش را می‌زند. برای گرفتن پولتان باید هزار نقشه بکشید. این یعنی عملا تمرکزتان را از دست می‌دهید ولی در اردوی تیم ملی همه چیز سر جای خودش است. مربیان رفتار بسیار خوبی با ما دارند. واقعا از نظر فکری آرامش داریم و به همین دلیل است که در تیم ملی بهتر بازی می‌کنیم.»
 
باشگاه استقلال در یکی، دو سال گذشته اسیر حاشیه‌های زیادی بوده و اختلاف‌های داخلی هم ضربه زیادی به تیم زده است. شاید امسال این تیم کم حاشیه‌تر به نظر برسد ولی آن بازیکن استقلال می‌گوید رفاقت هنوز داخل تیم وجود ندارد و اغلب بازیکنان با هم راحت نیستند.در تیم ملی راحتیم نه در استقلال! 1