انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ژاوی : وقتی که بازنشسته شدم درباره مربیگری تصمیم می‌گیرم !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ژاوی هرناندز در يك مصاحبه با سايت رسمی باشگاه بارسلونا اذعان كرد وقتي بازنشسته شد به مربيگری فكر خواهد کرد.



سبک مربیان؟ مربیانی مانند دل بوسکه، انریکه و گواردیولا یک فلسفه دارند و آن هم این است که بازیکنان روی توپ کنترل داشته باشند.



فان خال؟ او یک مربی بسیار خوب است که بردهای زیادی به دست آورده و مربی کار بلدی است. هنگامی که من جوان بودم با او کار کرده ام و او نقش مهمی در جایگاه من داشت. در آن زمان من دایما می خواستم که خودم را به او اثبات کنم چون مربی بسیار بزرگی بود. در کل او یک مربی بسیار بزرگ است و در این شکی نیست.



پیگیری اخبار در شبکه های اجتماعی؟ گاهی اوقات این کار برای ارتباط با هواداران و شنیدن حرف های آنها مفید است. اما در کل من از این کار خوشم نمی آید چون شخصیت بازیکنان را پایین می آورد.



ناراحتی برخی از بازیکنان انگلیسی از پایین آمدن سطح کیفیتشان در بازی فیفا15؟ خودم شخصا کیفیت و قدرتم را در این بازی دیدم و خوشم آمد (با خنده).Heart



حضور من در بین مردم مصر؟ فوتبال مصر درحال حرکت است. چیزهایی را که ما سالها پیش در اسپانیا به کودکان آموزش می دادیم، اکنون به کودکان مصر آموزش میدهند. من می خواهم از فرهنگ کشور مصر و به خصوص فرهنگ مردمان عرب اطلاعات بیشتری کسب کنم. ممکن است چند سال دیگر بخواهم کار خود را در امارات یا به طور کلی در آسیا ادامه دهم. اما فکر نمیکنم از مصر کارم را شروع کنم.crying



مربیگری در بارسا؟ در حال حاضر خودم هم در این باره تصمیمی نگرفته ام. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و می خواهم تا جایی که میتوانم بازی کنم. وقتی که بازنشسته شدم درباره مربیگری هم تصمیم خواهم گرفت.