انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ژاوي : لوئيس فان خال يک مرد واقعي است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ژاوي هرناندز کاپيتان اول بارسا در مصاحبه با وبسايت "Squawka" ضمن تمجيد از مربيان خود از جمله فان خال، اظهار اميدواري کرد که در پايان دوران فوتبالش بتواند همچنان در اين ورزش به فعاليت ادامه دهد.

ژاوي : لوئيس فان خال يک مرد واقعي است 1

ژاوی که در این فصل اغلب نیمکت نشین ایوان راکیتیچ بوده، در مصاحبه با وبسایت معروف "اسکواوکا" که ویژه آنالیز دقیق بازیکنان و تیم های فوتبال است گفت:" انتشار آنالیز های بازی و بازیکنان یک اتفاق مثبت است. اینگونه مردم بهتر متوجه می شوند که بازیکنان فوتبال چه مشقت هایی را برای ارائه یک بازی خوب تحمل می کنند و چه زحماتی در تمرینات می کشند.



فوتبالیست ها در طول 90 دقیقه 12 تا 13 کیلومتر می دوند. مساله ای که به هیچ عنوان ساده نیست.این آنالیز های آماری به مردم نشان می دهد که هر بازیکن در زمین چه میزان تلاش کرده است و برای مربیان و خود فوتبالیست ها هم مفید است."



ژاوی در ادامه افزود :" البته برای من، این آمار خیلی مهم نیستند چرا که وقتی بازی تمام می شود سوای آمار، می دانم که خوب بازی کرده ام یا نه.پس از پایان فوتبالم می خواهم همچنان در این حرفه بمانم. عاشق فوتبالم و از حضور در این فضا لذت می برم. هنوز بصورت دقیق نمی دانم که چه خواهم کرد. شاید مربی شوم و شاید در حاشیه فوتبال فعالیت کنم."



ژاوی در مورد مربیان مورد علاقه خود گفت:" با مربیان بزرگ زیادی کار کرده ام. از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته ام که می توانم به دیگران انتقال دهم. از مربیانی که به حفظ توپ علاقه دارند مثل انریکه،گواردیولا و دل بوسکه خوشم می آید. همچنین از اولین مربی خودم در بارسا یعنی لوئیس فان خال هم باید یادی کنم.او یک انسان واقعیست که به من اعتماد کرد و اعتماد به نفس داد. او برای هر تیمی یک مربی بزرگ محسوب می شود."