انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرطرفدارترین ورزشکار ایران کیست ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ملی‌پوشان مطرح والیبال مانند سیدمحمد موسوی و سعید معروف از بازیکنان فوتبال جلو زده و در اینستاگرام رکورددار شده اند
به گزارش جهان به نقل از جام، "اینستاگرام"؛ لابد برای یک بار هم که شده این اسم را شنیده‌اید. صفحه‌ای اجتماعی که مخاطبان بسیار زیادی پیدا کرده و روز به روز بر تعداد کسانی که عضو آن می‌شوند افزوده می‌شود و آن طور که شواهد و قرائن نشان می‌دهد اینستاگرام به دلیل در دسترس بودن بیشتر و سهولت کار با آن از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند "فیس‌بوک" و "توئیتر" پیشی گرفته است.

در ایران هم،‌ اقشار مختلف جامعه اعم از چهره‌های معتبر سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی در اینستاگرام صفحه دارند و این صفحه اجتماعی به نوعی برای آنها تبدیل به یک رسانه شخصی شده است که خودشان مدیریت آن را برعهده دارند و با گذاشتن عکس‌ها و مطالب مختلف در مورد فعالیت‌های خودشان و نیز اتفاقات پیرامون‌شان در جامعه، می‌توانند واکنش مردم و نیز نظرات آنها در خصوص خودشان را به طور مستقیم جویا شوند.

جالب این‌که مردم هم بدون آنکه آشنایی دو طرفه‌ای با آن چهره سرشناس داشته باشند، صفحه فرد مورد نظر خود را "فالو" می‌کنند تا بتوانند به راحتی فعالیت‌‌های او را دنبال کنند.

این شرایط سبب شده تا روز به روز بر تعداد کسانی که اینستاگرام چهره‌های سرشناس را تعقیب می‌کنند افزوده شود تا این تعداد مخاطبان رکوردهای جالبی را برای تعدادی از چهره‌های سرشناس به ثبت برسانند، جالب‌تر این‌که تعداد مخاطبان برخی از چهره‌های سرشناس آنقدر زیاد است که علاقه‌مندان به آنها برای ستاره مورد علاقه خود "فن پیج" یا صفحه هواداری هم درست کرده‌اند.

البته تعداد زیادی فالوئرها یا کسانی که درخواست عضویت در صفحه شخص سرشناس را داده‌اند، اگر چه نشان‌دهنده معروف بودن آن شخص است اما شاخص درستی برای محبوبیت یا مقبول بودن آن طرف در جامعه نیست و اگر به پیام‌های افراد مختلف جامعه در اینستاگرام اشخاص سرشناس دقت کنید به خوبی می‌توان برخی نظرات انتقادآمیز آنها را نسبت به کاری که آن چهره انجام داده است نیز در صفحه اجتماعی‌اش دید.

در این گزارش به اینستاگرام تعدادی از چهره‌های سرشناس ورزش، خصوصا فوتبال سرزده‌ایم. شاید تصورتان این باشد که فوتبالی‌های مطرحی مانند علی کریمی، فرهاد مجیدی و ... در صدر چهره‌هایی که بیشترین تعداد فالوئرها یا پیشنهاد‌گیرنده‌ها را دارند باشند اما اینطور نیست و باید گفت تب والیبال و موفقیت‌های این رشته در لیگ جهانی والیبال و مسابقات جهانی سبب شده تا ملی‌پوشان مطرح والیبال مانند سیدمحمد موسوی و سعید معروف از بازیکنان فوتبال جلو بزنند و در اینستاگرام رکورددار شوند.
دمشون کووووووووووووک