انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مي‌خواهم آقاي گل شوم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم تيم فوتبال صباي قم گفت: صمد مرفاوي براي کار در صبا زمان مي‌خواست تا بتواند تفکراتش را در تيم القا کند.
به گزارش جهان، رضا عنايتي در گفت‌وگو با فارس، درخصوص بازي تيم فوتبال صباي قم مقابل داماش که با برد صبا همراه بود گفت: بازي خوبي کرديم و خوشبختانه بازيکنان جوان تيم شرايط صبا در جدول را درک کردند و به آرامش رسيده‌ايم. فکر مي‌کنم اين سه امتياز به ما کمک زيادي کند. اميدوارم بتوانيم در آخر فصل جايگاهي خوبي در جدول داشته باشيم.

مهاجم تيم فوتبال صباي قم درباره اينکه بازيکنان جوان اين تيم حالا به شرايط صبا در جدول آگاهي بيشتري دارند و با تمرکز بيشتري بازي مي کنند افزود: خوشبختانه بازيکنان جوان ما در اين ديدار براي ما گل زدند. تيم صبا بازيکنان جوان و بااستعدادي دارد که اگر قدر خودشان را بدانند مي توانند در رده‌هاي بالاي جدول قرار بگيرند. اميدوارم انگيزه آنها ما را موفق کند.

وي در مورد تاثير مرفاوي در اين تيم اظهار داشت: صمد مرفاوي براي کار در صبا زمان مي‌خواست تا بتواند تفکراتش را در تيم القا کند. حضور او در صبا دقيقا زماني بود که در استرس بوديم اما حالا روند خوبي داريم و تاثير مرفاوي در تيم ديده مي‌شود.

عنايتي در مورد ديدار اين هفته تيم فوتبال صباي قم مقابل راه‌آهن افزود: ما ۶ بازي پيش‌رو داريم که فقط يک بازي با تيم‌هاي بالاي جدولي است و پنج بازي با تيم‌هاي پايين جدولي داريم البته ما بازي‌هاي سخت و حساسمان را انجام داديم اما نمي‌توان گفت که بازي با تيم‌هاي پايين جدولي آسان است. در حال حاضر ۱۰ تيم در پايين جدول شرايط نامساعدي دارند و فقط اميدوارم که ما امتيازات خوبي بگيريم.

مهاجم ۱۰ گله تيم فوتبال صباي قم در خصوص اينکه تلاش مي‌کند آقاي گل شود گفت: الان براي من بحث آقاي گلي مطرح نيست بلکه بايد به نتيجه تيم فکر کنم. من مهاجم هدف هستم و به همين دليل پشت دروازه بازي مي‌کنم و از آنجايي که کمتر سانتر مي‌کنيم و بيشتر از عمق حرکت مي‌کنيم شانس فوروارد‌هاي کناري من براي گل زدن بيشتر است اما اميدوارم بتوانم براي تيم مثمرثمر باشم و در کنار آن هم بتوانم آقاي گل شوم