انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اجازه ندهند دوباره در لیگ دسته اول تبانی شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان که تیمش صدرنشین گروه الف رقابت های لیگ آزادگان است، از دغدغه هایش در چهار هفته پایانی این رقابت ها خبر داد و گفت: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ بهترین داوران را برای دیدارهای هفته های پایانی انتخاب کنند.
به گزارش جهان، محمدرضا مهاجری در خصوص چهار هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان و حساسیت های خاصی که این بازیهای باقیمانده دارد به مهر گفت: خواهش ما از سازمان لیگ و کمیته داوران این است که درچهار هفته پایانی نظارت ویژه ای را روی بازیها داشته باشند. به عنوان مثال داور بازی ما با نیروی زمینی دچار اشتباهات زیادی بود. البته اشتباهاتی که می‌دانیم عمدی نیست اما می تواند بر سرنوشت تیم ها در این هفته های سرنوشت ساز باقی مانده تاثیر بگذارد.

وی در همین خصوص افزود: اگر چه خوشبختانه ما توانستیم نیروی زمینی را شکست دهیم اما نباید از این موضوع غافل شویم که شاید توان و کشش داور در همین حد بوده است.

سرمربی تیم سیاه جامگان تاکید کرد: خواهش ما از کمیته داوران این است که در ۴ هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان که حساسیت زیادی دارد از داوران با تجربه لیگ برتری استفاده کند که در حال حاضر بیکار هستند. در واقع کمیته داوران با این حرکت خود باعث می شود تا زحمت تیم ها با اشتباهات داوری از بین نرود.

مهاجری در ادامه خاطرنشان کرد: خواهش ما از کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال این است که در چهار هفته پایانی بازیها نظارت ویژه ای داشته باشد تا مانند سال گذشته شاهد پدیده تبانی در صعود تیم ها در رقابت های لیگ دسته اول و دوم کشور نباشیم هر چند که تیمهای تبانی کننده شناسایی شده و از حضور آنها در لیگ برتر جلوگیری شود.

وی با اعلام اینکه امیدوارم مبارزه با پدیده دوپینگ نیز با جدیت بیشتری نسبت به قبل جبران شود، گفت: ما همه تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار داده ایم که با اتکا به توانایی های فنی خود جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را بدست آوریم.

سرمربی سیاه جامگان مشهد تاکید کرد: از برخی دوستان نیز انتظار داریم تا ابتدا اجازه دهند که تیم ما به دلیل شایستگی های فنی که دارد به رقابت های لیگ برتر صعود کرده و بعد در مورد اینکه آیا ما شرایط حضور در لیگ برتر را داریم یا خیر صحبت کنند.

وی عنوان کرد: این شرایط باید برای ما وجود داشته باشد که بتوانیم مزد زحمات خودرا بگیریم تا در بحث فنی حق به حقدار برسد. هر چند که مسئولان باشگاه تلاش زیادی می کنند تا با مسجل شدن حضور تیم سیاه جامگان در رقابت های لیگ چهاردهم استانداردهای مد نظر سازمان لیگ را فراهم کنند.