انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد ستوبال و بنفکیا به یک بازیکن‌ایرانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک ايراني تيم فوتبال بيرامار پرتغال گفت: در ليگ دسته اول باشگاه هاي پرتغال ۸ بازي انجام داده ام و از تيم بنفيکا ب و تيم ليگ برتري ستوبال پيشنهاد رسمي دريافت کرده‌ام.
به گزارش جهان نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، افشين اسماعيل زاده بازيکن فصل گذشته پرسپوليس که پس از امضاي تفاهم نامه مديرعامل باشگاه پرسپوليس با باشگاه بيرامار پرتغال به اين تيم پرتغالي پيوسته است درباره عملکرد خود در رقابت هاي ليگ دسته اول پرتغال عنوان کرد: از زماني که به پرتغال آمده ام تيم بيرامار ۱۲ بازي انجام داده که بنده در ۸ ديدار به ميدان رفته ام. ۵ بار در ليگ دسته اول پرتغال بازي کرده ام ، يک بازي در کوپا کاپ پرتغال داشته ام و يک بازي در جام حذفي. در مجموع ۸ بار در ۳ جام مختلف به ميدان رفته ام که در ۴ بازي در ترکيب اصلي تيم بيرامار بودم و در ۴ بازي در نيمه دوم فرصت بازي پيدا کرده ام.

وي ادامه داد: تيم بيرامار که مالک آن پيشيار است از يک مربي پرتغالي به نام جورج برخوردار است و تيم ما با روش ۱-۳-۲-۴ بازي مي کند که بنده در ۸ ديداري که به ميدان رفته ام به عنوان هافبک بازيساز و پشت مهاجم به ميدان رفته ام و در اين بازي ها دو پاس گل ارسال کرده ام. اين تيم ما هم اکنون در بين ۲۲ تيم ليگ دسته اول پرتغال در رده چهاردهم جدول رده بندي جاي دارد و ما اميدواريم که بتوانيم در ادامه رقابت ها نتايج بهتري گرفته و به رده هاي بالاتر صعود کنيم.

هافبک ايراني بيرامار با اشاره به رقابت هاي جام حذفي و کوپا کاپ پرتغال خاطرنشان کرد: ما در ۳ جام به ميدان مي رويم، در ليگ دسته اول پرتغال، جام حدفي و همچنين کوپا کاپ. رقابت هاي کوپا کاپ بين تمامي تيم هاي باشگاهي پرتغال برگزار مي شود. ابتدا تيم هاي ليگ دسته چهارم، دسته سوم، دسته دوم و دسته اول با همديگر بازي مي کنند و در نهايت نوبت رقابت به تيم هاي ليگ برتري مي رسد. اين بازي ها به نوعي شبيه رقابت هاي جام حذفي است اما از اهميت بالايي برخوردار است. ما در جام کوپا کاپ هفته گذشته بازي داشتيم که سه بر دو به برتري رسيديم و من هم در ۴۵ دقيقه نيمه دوم به ميدان رفتم. در جام حذفي نيز مقابل تيم ليگ برتري اوروکا بازي کرديم که به برتري دو بر يک دست يافتيم و خوشبختانه در اين بازي که مورد توجه رسانه ها بود به ميدان رفتم و حالا اين شانس را داريم که در مرحله بعدي جام حذفي با يکي از تيم هاي قدرتمند بنفيکا، پورتو يا اسپورتينگ ليسبون بازي کنيم و اين فرصت خوبي است تا بتوانيم توانايي هاي خود را نشان دهيم.

بازيکن سابق تيم پرسپوليس يادآور شد: رقابت هاي ليگ دسته اول پرتغال هفته آينده به دليل تعطيلات کريسمس متوقف خواهد شد و ادامه رقابت هاي نيم فصل دوم از سر گرفته مي شود. ۷ بازي تا پايان نيم فصل اول باقي مانده و ما تقريبا هر سه چهار روز يک بار در يکي از ۳ جام ليگ دسته اول ، جام حذفي يا کوپا کاپ به ميدان مي رويم.

اسماعيل زاده که با پيراهن شماره ۱۳ در تيم بيرامار بازي مي کند به واسطه عملکردي که داشته مورد توجه ساير تيم هاي پرتغالي قرار گرفته است.

او در اين باره مي گويد: اينجا تلاش بسيار زيادي کردم تا بتوانم پاسخ اعتماد و محبت رويانيان را بدهم. خيلي سعي کردم در تمرينات با جديت کار کنم و از هيچ فرصتي براي پيشرفت غافل نباشم خوشبختانه در ۸ ديداري که به ميدان رفته ام عملکرد قابل قبولي داشته ام تا جايي که از تيم بنفيکا ب که در ليگ دسته اول پرتغال جزو تيم هاي بالاي جدول است پيشنهاد رسمي دريافت کرده ام. همچنين از تيم ستوبال پرتغال که در ليگ برتر از جايگاه خوبي برخوردار است پيشنهاد دريافت کرده ام و اين پيشنهادات در رسانه هاي معتبر پرتغال به طور رسمي بازتاب پيدا کرده است. اين دو تيم خواهان حضور بنده در تمرينات شده اند تا مربيان اين دو تيم مطرح عملکرد بنده را براي دو سه روز از نزديک زير نظر بگيرند. اين موضوع را با مشيري مشاور روابط بين الملل باشگاه پرسپوليس در ميان گذاشته ام تا پس از مشورت رويانيان با پيشيار مالک ايراني تيم بيرامار درباره اين پيشنهادات تصميم گيري شود.

وي افزود: تيم بنفيکا ب يک تيم بسيار قوي و توانمند است و بازيکناني که در رقابت هاي ليگ برتر در ليست ۱۸ نفره تيم بنفيکا قرار نمي گيرند تعداد ۵ تا ۶ نفر آنان در ليگ دسته اول در تيم بنفيکا ب بازي مي کنند. تيم بنفيکا ب بازيکنان خارجي زيادي دارد و هر هفته ۵ - ۶ بازيکن ليگ برتري بنفيکا اين تيم را در رقابت هاي دسته اول همراهي مي کنند و اگر بتوانند نظر مساعد سرمربي تيم بنفيکا ب را جلب کنم اتفاق مهمي در زندگي فوتبالي ام رخ خواهد داد. تيم ستوبال نيز در ليگ برتر پرتغال از جايگاه خوبي برخوردار است و دريافت پيشنهاد از اين تيم براي حضور در تمرينات نيز براي بنده يک اتفاق مثبت به حساب مي آيد که مي تواند در صورت توافق دو باشگاه پرسپوليس و بيرامار از اين فرصت براي نشان دادن توانايي هايم به مربي تيم ستوبال استفاده کنم.

اسماعيل زاده درباره حضور در تيم ملي اميد و تيم ملي بزرگسالان گفت: زماني که به پرتغال آمدم تمام تمرکز و توجه ام اين بود که بتوانم از اين فرصتي که رويانيان و باشگاه پرسپوليس فراهم آوردند نهايت استفاده را ببرم و با عملکرد خوب در ليگ دسته اول پرتغال زمينه ساز حضور ساير بازيکناني ايراني در اين ليگ شوم. حقيقت اين است که ۸ بار در ۳ جام مختلف به ميدان رفته ام اما حضورم بازتابي در رسانه هاي ايراني نداشته است شايد مقصر خودم بوده ام که ارتباطي با رسانه ها نداشته ام اما اميدوارم که سرمربي محترم تيم ملي نيم نگاهي نيز به عملکرد بنده داشته باشد و خوشحالم که شانس حضور در تيم ملي اميد و زير ۲۳ سال را دارم و مورد توجه منصوريان قرار گرفته ام.

وي تاکيد کرد: طي اين مدت مسئولان باشگاه پرسپوليس به ويژه مشيري مشاور مديرعامل باشگاه در امور بين الملل پيگير وضعيت بنده بوده و حمايت هاي لازم از من انجام شده است. از توجه رويانيان به بازيکنان جوان بي نهايت سپاسگزارم. خوشحالم که تيم پرسپوليس با صدرنشيني در نيم فصل اول رقابت هاي ليگ برتر توانست موجب خوشحالي هواداران ميليوني باشگاه شود. اميدوارم که پرسپوليس در نيم فصل دوم نيز نتايج خوبي بگيرد و من ايمان دارم که با مديريت و درايت علي دايي و همت بازيکنان تيم پرسپوليس امسال انتظارات هواداران خود را برآورده خواهد کرد.