انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرگ مشکوک نوجوان ۱۳ ساله در مشهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نوجوان ۱۳ ساله افغاني به طرز مشکوکي در مشهد جان سپرد

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، نوجوان مذکور که عصر روز گذشته توسط اطرافيانش به بيمارستان منتقل شده بود به دليل نامعلومي جان سپرد و بدين ترتيب تحقيقات قضايي از سوي قاضي سيدجواد حسيني در اين باره آغاز شد.



بررسي هاي قاضي ويژه قتل عمد بيانگر آن است که پدر متوفي از ۲ ماه قبل در زندان به سر مي برد و او نزد ديگر بستگانش زندگي مي کرد. مادر متوفي به مقام قضايي گفت: او شب گذشته وقتي وارد منزل شد دچار سردرد بود اما صبح از خواب بيدار نشد.



در اين حال و پس از انجام تحقيقات مقدماتي، «قاضي حسيني» يکي از بستگان اين نوجوان که شب قبل را در کنار وي سپري کرده بود را به اتهام ورود غيرمجاز به ايران و همچنين استعمال مواد مخدر بازداشت کرد تا بررسي هاي بيشتري درباره علت مرگ نوجوان ياد شده انجام شود. اين حادثه در منطقه التيمور مشهد رخ داد و تلاش ماموران کلانتري طبرسي شمالي براي کشف زواياي پنهان اين حادثه به دستور قاضي ويژه قتل عمد ادامه دارد.
بیچاره
دلم واسه اینجور ادما میسوزه-_-
آدم خیلی ناراحت میشه >_<
این افغانی ها بیچاره ها به خاطر کار میان ایران بعد بعضی از ایرانی ها زیاد از اینا خوششون نمیاد
من باید بگم که نه ما خونمون رنگین تره نه گلی به جمالمون زدیم پس چرا باید نژاد پرست باشیم وبه اینا بی احترامی کنیم اونا هم بالاخره انسان هستن شاید اونا پیش خدا از ما عزیز ترن
بیچاره-_-

چ گناهی دارن اینجور ادما:|
مگه افغانی ادمه  حیونه