انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عكس جنجالي نابغه ٦ماهه كه همه را شوكه كرز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عكس جنجالي نابغه ٦ماهه كه همه را شوكه كرز 1
مادر او میگوید: ایزابلا وقتی به دنیا آمد با نوزادان دیگر در بیمارستان فرق داشت و نگاهش عاقلانه و معنا دار بود، به همین نسبت وقتی چند روز از تولدش گذشت با صدایی نامفهوم اما معنا دار میگفت «ما» و در واقع به من و همسرم میفهماند که شیر میخواهد، و الان که او شش ماهه است با صدایی رسا میگوید: مادر، من شیر میخواهم که همه را شوک زده کرده.


وقتی اولین بار سخنی از او شنیدیم باورمان نمیشد که دختر ۳ ماهه ما بتواند به این شیوایی سخن بگوید اما الان که سه ماه از آن زمان گذشته، میتواند خوذش به دستشویی برود، به آسانی راه رفته و از همه عجیبتر اینکه آهنگ مورد علاقه من که موتسارت آن را نواخته، به راحتی با پیانو بنوازد. پدرش که ۴۵ سال سن دارد میگوید: من همیشه در رویاهایم دخترم را جزو نوابغ به حساب میآوردم اما باورم نمیشد که روزی این روبا به واقعیت بپیوندد.
من و همسرم در زمان بارداری وی، هیچ اقدام خاصی نکردیم تا در اثر آن فرزندمان با هوش شود، تنها تغذیه سالم در آن دوران به همسرم کمک میکرد. اما نکته جالب این است که او در طی دوران بارداریاش گاهی نیز به آهنگهای گوش میکرد و آن آهنگی را که از همه بیشتر دوست داشت، الان دخترم برایش مینوازد!!
عزیییییییییییییییییز دلم.
الهی فداش شم.چ با حال. Heart Heart Heart