انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امضای تفاهمنامه هلالاحمر و دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ه گزارش خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد فرهادی عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه آموزشی، پژوهشی و پزشکی بین جمعیت هلالاحمر و دانشگاه آزاد گفت: جمعیت هلالاحمر یکی از قدیمیترین جمعیتهای ملی در کشور است که میتواند از ظرفیتهای دانشگاه آزاد استفاده کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد پتانسیل علمی و آموزشی بسیاری دارد، گفت: برای افزایش توانایی جمعیت هلالاحمر در پاسخگویی به حوادث و پیشگیری، نیاز به همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی داریم که دانشگاه آزاد عرصه بزرگی برای همکاری و همراهی با جمعیت هلالاحمر دارد.
رییس جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه دانشگاه آزاد همانند جمعیت هلالاحمر یک موسسه علمی و مردمی است، گفت: سازمان جوانان میتواند همکاری تنگاتنگی با دانشگاه آزاد داشته باشد.
فرهادی با اشاره به فعالیتهای کانونهای دانشجویی گفت: این کانونهای دانشجویی میتواند در دانشگاه آزاد نیز فعال شود و همچنین میتوان از پتانسیل دانشگاه آزاد در حوزه درمان، پژوهش، آموزش، توانبخشی و... استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه امدادگران این جمعیت نیاز به آموزش مداوم دارند، گفت: جمعیت هلالاحمر میتواند عناوین پژوهشی را به دانشگاه آزاد داده و آنها نیز تحقیقات لازم را انجام دهند.
به گزارش ایسنا، همچنین میرزاده رییس دانشگاه آزاد نیز با بیان خاطراتی از فعالیت جمعیت هلالاحمر در زلزله رودبار پرداخت و گفت: خوشحالم دانشمندی برجسته ریاست جمعیت هلالاحمر را برعهده دارد، چراکه پیش از این نیز همکاریهای مشترکی با یکدیگر داشته و از نزدیک با خصایص اخلاقی این دانشمند بزرگوار آشنا هستم.
وی با بیان اینکه جمعیت هلالاحمر و دانشگاه آزاد میتوانند با همکاری مشترک زمینه خدمت بیشتر به نظام را ایجاد کنند، اظهارکرد: از طرف دانشگاه آزاد، واشقانی فراهانی معاون پژوهشی به عنوان رابط انتخاب خواهد شد تا نسبت به اجرای بندهای این تفاهمنامه توجه بیشتری انجام شود.
به گزارش ایسنا، در این تفاهمنامه به آموزش و پژوهش، خدمات فرهنگی و اجتماعی و پزشکی و سلامت توجه شده است.