انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیام نور در رتبه 6 دانشگاههای باز دنیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری صادقعلی موحدمنش پیش از ظهر امروز در نشست خبری در سالن اجتماعات دانشگاه پیامنور مازندران اظهار داشت: دانشگاه پیامنور، دانشگاهی مردمی و ثمره انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیامنور شجره طیبهای است که اصل آن ثابت مانده و ثمرات آن در سراسر کشور، نصیب مردم شده است، گفت: یکی از ابزارهای تحقق اجتماعی، توسعه آموزش و پژوهش و به ویژه آموزش عالی است.

موحدمنش با اشاره به اینکه کارنامه دانشگاه پیامنور در عرصه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، درخشان است، افزود: پیامنور از نظامهای موفق آموزشی است.
رئیس دانشگاه پیامنور مازندران با بیان اینکه منابع و سرفصلهای آموزشی دانشگاه پیامنور کامل بوده و تمام سرفصلهای وزارت علوم را ارائه میکنیم، متذکر شد: 85 درصد از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد را فارغالتحصیلان دانشگاه پیامنور شامل میشوند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیامنور رتبه هشتم دانشگاههای برتر کشور را دارد، گفت: دانشگاه پیامنور، رتبه ششم دانشگاههای باز دنیا را هم به خود اختصاص داده است.
موحدمنش با بیان اینکه راهبردهای آینده ما مبتنی بر هفت محور است، اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سیاستهای کلی رهبری، تلاش دانشگاه در جهت تعمیق ارزشهای فرهنگی و دینی در بین دانشجویان است.
وی با اشاره به اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه آموزشهای الکترونیکی، توسعه فعالیتهای پژوهشی از دیگر محورهای دانشگاه است، گفت: در آینده ارتباط با بخش خصوصی را در دستور کار داریم.
موحدمنش با بیان اینکه کیفیتگرایی، شعار ما در سال جدید است، متذکر شد: هرگونه محدودیت و موانع را از سر راه تحصیل دانشجویان بر میداریم.
وی با اشاره به اینکه 18 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته در گرایش دکترا، در دستور کار داریم، افزود: دانشگاههای هزاره سوم، علاوه بر آموزش و پژوهش، به کارآفرینی هم توجه دارند و ما هم در این عرصه ورود پیدا کردیم و با راهاندازی رشته دکترای کارآفرینی در آینده، در این زمینه بیشتر ورود پیدا میکنیم.