انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کنجکـاوی هـا دربـاری ستـاره ی رپرِ SiStar ؛ بـورا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Yoon Bora | 윤보라

کنجکـاوی هـا دربـاری ستـاره ی رپرِ SiStar ؛ بـورا 1

یـون بورا سـی ام ژانویـه ی بیست و سـه سالِ پیـش در سئـول بدنیـا اومـد و چنـد سـال بعد وارد دانشگـاه Myongji شـد تا راهِ پرپیـچِ خم عرصـه ی موسیقـی رو در پیـش بگیـره و مدت زیـادی نگذشت که بعنـوان عضـوی از گـروه Sistar با اجـرای آهنگِ Push Push پـا به استیـج گذاشت

همـه میـدونیـم که بورا از ابتـدای فعالیتش در Sistar ٬ تونست خودش رو به خوبـی بالا بکشـه تا جـایی که همـه از اون بعنـوان بهتـرین رقـــــ.صنـده و رپـرِ گـروه یـاد میکنن ..

در ژوئن ۲۰۱۱ ٬ Sistar19 بعنـوان زیـر گــروهِ Sistar با دو تن از اعضـا یعنی بـورا و هیـولیـن تشکیل شد و در همـون مـاه آهنگِ "Ma Boy" رو منتشـر و محبـوب کـرد..



کنجکـاوی هـا دربـاری ستـاره ی رپرِ SiStar ؛ بـورا 1

17 اکتبر سال 2011 فاش شد که بورا قراره بخشی از فصل جدید برنامه ی تلویزیونی Invincible Youth باشه.برنامه ریزی کردن تا اولین قسمت از این برنامه 11 نوامبر پخش بشه.
3 اکتبر سال 2012، بورا در موزیــک ویدیوئه جدید Lee Seok Hun به نام "Because I Like You" حضور پیدا کرد.نه نوامبر بورا برای اولین بار به تنهایی مدل تبلیغاتی برای آگهی بازرگانیه قرصهای مکمل اهن کمپانیه Haemoramin شد.


کنجکـاوی هـا دربـاری ستـاره ی رپرِ SiStar ؛ بـورا 1

در اکتبر و در Inkigayo ، تیزر ویدیویی رو پخش کردن که در اون ده ستاره ی پرخواهان کی پاپ به چهار گــروه پروژه ایه جدید برای رویدادهای سالانه تقسیم میشن .گایون به همراه بورا، Sunhwa از سکرت، لیزی از After School ، جیونگ از کارا در یه گــروه به اسم Mystic White قرار گرفتن.
زمان پخش 29 سپتامبر بود و گــروه فقطـ یه بار روی سن اجـــــرا میکردن و منافع حاصل از پخش آنلاین و دانــلـود کردن آهنگها به مردم نیازمند اهدا میشد.
آهنگ به اسم "Mermaid Princess" بود که در 26 سپتامبر 2012 منتشر شد.


سِپاس بدین :*
مرسییییییییی گلم
ناز بودنHeartHeart
ممنونHeartHeartHeartSmile
ممنون خوشگله