انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مجوز 3 رشته جراحی، اطفال و زنان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اخذ می‎شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه لرستان، علی فرهادی در جمع خبرنگاران استان افزود: درحال حاضر ۲ هزار و ۴۶۵ دانشجو در ۱۷ رشته مختلف و در ۹ دانشکده دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: ۳ دانشکده پرستاری در شهرستان‎های پلدختر، الیگودرز و بروجرد فعالیت دارند.

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه از ۲سال پیش مجوز رشته تخصص داخلی را برای دانشگاه اخذ کردیم، یادآورشد: قصد داریم با برنامه ریزی‎های انجام شده مجوز سه رشته جراحی، اطفال و زنان را در این دانشگاه اخذ کنیم.

فرهادی با بیان اینکه هم اکنون ۵ دانشجوی PHD در رشته فیزیولوژی و ۷۹ کارشناسی ارشد در رشتههای بهداشت محیط، پرستاری و بیوشیمی بالینی مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: برای مهرماه جاری در رشته فیزیولوژی دانشجو پذیرش خواهد شد و قصد داریم مجوز مامایی و ایمونولوژی را برای مقاطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه اخذ کنیم.

وی از جذب ۳۰ دانشجوی داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی برای بهمن ماه امسال خبر داد و بیان کرد: هر ساله از سوی وزارت بهداشت ۵ پزشک را درخواست میکنیم؛ همچنین ۵۰ درصد سهمیه دندانپزشکی مربوط به دانشجویان بومی است.

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گفت: از سال ۹۱، ۴۹ دانشجوی دندانپزشکی پذیرش کردیم که مهرماه جاری وارد مرحله کارورزی میشوند و بدین منظور ساختمان دندانپزشکی تا پایان مردادماه جاری کاملا تجهیز خواهد شد.

وی بیان کرد: در بیمارستان عشایر خرم‎آباد خدمات تخصصی دندانپزشکی توسط اعضای هیات علمی انجام میشود.

فرهادی اظهار کرد: برای ارتقا دانشگاه نیاز به دانشجوی تحصیلات تکمیلی است چرا که یکی از شاخص‎های ارزیابی دانشگاه تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.