انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش 11 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد تبریز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجانشرقی، علی رضایی در جمع کارکنان این دانشگاه با اعلام این مطلب افزود: در راستای سیاست تجمیع واحدها، پردیسهای علوم و تحقیقات آذربایجانشرقی نیز در دانشگاه آزاد واحد تبریز ادغام و بدین ترتیب از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه با ارتقای درجه به واحد دانشگاهی جامع دوستاره تبدیل شد.

وی افزود: 11 رشته دکترای تخصصی و 20 رشته کارشناسی ارشد نیز با مساعدت سازمان مرکزی به جمع رشتههای این دانشگاه افزوده شده است که از مهرماه سالجاری میتوانیم در این رشتهها پذیرش دانشجو داشته باشیم.

رضایی رشتههای افزوده شده را جزو رشتههای پرمخاطب و کاربردی خواند و اظهار کرد: حقوق عمومی، روابط بینالملل، حقوق کیفری و جرم شناسی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت آموزشی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، حسابداری، فیریک، مهندسی عمران- خاک و مهندسی عمران- سازه ازجمله رشتههای جدید دکترا هستند که به جمع رشتههای این دانشگاه اضافه شدهاند.

وی همچنین به رشتههای جدید کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: مترجمی زبان انگلیسی، علوم ارتباطات اجتماعی، روان شناسی بالینی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق عمومی، روابط بینالملل، مدیریت ورزشی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، فتونیک، زیست شناسی- ژنتیک، مهندسی پزشکی، بیوالکترونیک، مهندسی برق- قدرت، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی، مهندسی عمران ژئوتکنیک، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی کشاورزی- آبیاری و ذهکشی، مهندسی مکانیک بیوسیستم نیز رشته جدید این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد میباشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خاطرنشان کرد: با افزوده شدن این 31 رشته جمع رشتههای درسی این دانشگاه به 224 رشته - مقطع رسیده است.