انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رئیس دانشگاه آزاد شاهرود خبر داد: ایجاد 14 رشته دکتری پرمخاطب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه سمنان، دکتر احمد دزیانیان در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، گفت: در راستای سیاست تجمیع واحدها و پردیسهای علوم و تحقیقات در واحدهای دانشگاهی، پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز در این واحد دانشگاهی ادغام و بدین ترتیب از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقاء درجه به واحد دانشگاهی جامع تبدیل شد.

وی افزود: 14 رشته دکترای تخصصی نیز با مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به جمع رشتههای این دانشگاه افزوده شده است که از مهرماه سال جاری میتوانیم در این رشتهها نیز پذیرش دانشجو داشته باشیم.

دکتر دزیانیان رشتههای افزوده شده را جزو رشتههای کاربردی و پرمخاطب خواند و اظهارداشت: مهندسی برق- قدرت، مهندسی مکانیک- طراحی جامدات، مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی، مهندسی شیمی، علوم و صنایع غذایی، فلسفه هنر، حسابداری، بیوشیمی، روانشناسی عمومی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت ورزشی، علوم سیاسی - مسائل ایران، روابط بین الملل و زبانشناسی همگانی از جمله رشتههای درسی دکترای تخصصی هستند که به رشته های این دانشگاه افزوده شده است.

عضو هیات امنای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: با افزوده شدن این 14 رشته جمع رشته های درسی این دانشگاه به 153 عدد رسید.

یادآور میشود: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن 12هزار و 500 دانشجو و نیز 110هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی و نیز یک بیمارستان یکصد تختخوابی به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان سمنان محسوب میشود.