انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راهاندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد ارومیه بی نتیجه ماند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سهراب رسولی در گفتوگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه آذربایجان غربی، افزود: اقدامات لازم برای راهاندازی رشته داروسازی انجام شده و در صورت جذب هیئت علمی در آینده نزدیک این رشته راهاندازی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه راهاندازی رشته پزشکی در این مرکز به تعویق افتاده است، خاطرنشان کرد: با احداث بیمارستان، اخذ مجوز راهاندازی رشته پزشکی در این مرکز امکان پذیر خواهد بود که متاسفانه در این راستا تلاش ما به نتیجه نرسیده است.

وی اظهار کرد: احداث بیمارستان به عنوان مرکز آموزشی درمانی از شروط و ضوابط سازمان مرکزی برای دادن مجوز جهت راهاندازی رشته پزشکی است.

رسولی در رابطه با راهاندازی رشته مهندسی پزشکی اظهارکرد: از شروط اصلی شروع به کار کردن هر رشته در مقطع کارشناسی جذب حداقل 3 عضو هیئت علمی با مدرک دکتری است که تاکنون 2 عضو هیئت علمی جذب شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات برای مجهز شدن دانشگاه به رشته علوم آزمایشگاهی انجام شده به محض دریافت مجوز از سازمان مرکزی به جذب دانشجو اقدام میشود.

رسولی با اشاره به ارائه خدمات تحصیل در 34 رشته کارشناسی ارشد در مهر ماه سال جاری تصریح کرد: مهرماه سال جاری 9 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته کارشناسی به دفترچه انتخاب رشته اضافه میشود.