انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشکده "پیرا پزشکی" در دانشگاه آزاد گنبدکاووس راهاندازی میشود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سلیمان عباسی عصر پنج شنبه در آیین معارفه و تودیع رییس جدید و قدیم دانشگاه گنبدکاووس، گفت: درصورت موافقت وزارت بهداشت و درمان، دانشکده پیراپزشکی در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از موافقت وزارت بهداشت با احداث مجتمع سلامت دراین شهرستان خبر داد و افزود: دراین مجتمع که در زمینی به مساحت 19 هکتار احداث خواهد شد، بخش های مختلفی از جمله بیمارستان 800 تختخوابی پیش بینی شده است.

دکتر عباسی همچنین با بیان اینکه دانشگاه محل تولید علم، تفکر و تربیت نیروی انسانی متخصص است، اضافه کرد: دانشگاه می تواند با انجام درست رسالت خویش منشا تحول در جامعه باشد.

وی، حرکت درچارچوب منویات رهبری و سیاست های چشم انداز 20 ساله و نیز ارزشهای انقلاب از سوی دانشگاهها را مهم دانست و تصریح کرد: تعامل و همراهی همه اعضای هیات علمی و دانشجویان با یکدیگر در تولید علم و دانش و ارتقای علمی کشور ضروری است.

محمد حمیدی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس نیز دراین آیین برلزوم رفع مشکل مالکیت زمین دانشگاه گنبدکاووس و تخصیص اعتبارات ویژه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیز راهاندازی رشتههای مرتبط با دامداری و کشاورزی در این دانشگاه تاکید کرد.

امام جمعه گنبد کاووس نیز در این آیین با تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب(س)، با اشاره به ظرفیتهای بالای نیروی انسانی این منطقه و نیز کمبودها و مشکلات دانشگاه گنبد کاووس بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات به همه شهرها بویژه شهرهای محروم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی همچنین با طبیعی دانستن جابجایی مدیران در نطام جمهوری اسلامی، گفت: مسوولیتها امانت و امتحان الهی هستند که فرد مسوول باید درمدت مسوولیتش تنها درجهت رضای خدا و خدمت به بندگان او گام بردارد.

دکتر علی ستاریان رییس قدیم دانشگاه گنبدکاووس نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 5 ساله خود درحوزه های آموزشی و عمرانی، از رشد رتبه علمی این دانشگاه از 71 درسال 78 به 22 درسال 93 خبر داد و گفت: تالیفات اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی نیز از تالیف و چاپ 3 کتاب درسال 78 به تالیف و چاپ 26 کتاب درسال 93 افزایش یافته است ضمن اینکه بودجه دانشگاه نیز از 25 میلیارد ریال درسال 78 به 150 میلیارد ریال درسال جاری افزایش یافته است.

در این آیین که معاون حقوقی و امور مجلس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی مسوولان گنبدکاووس درآن حضور داشتند، دکتر حسین گل چینی به سمت سرپرست جدید دانشگاه این شهرستان معرفی شد.

هم اکنون دانشگاه شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود 3 هزار دانشجو در 63 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری دارد.