انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیوستن فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد با شرط معدل به جمع نخبگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: برگزیدگان فارغ التحصیلی که دارای معدل بالای 17 در مقطع فوق لیسانس باشند، با شرط ارائه مقاله قابل قبول میتوانند به جمع نخبگان بپیوندند.

دکتر توکلی در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر پنجمین المپیاد علمی علوم پزشکی اظهار کرد: در استان کرمان قریب 170 هزار دانشجو در 142 مرکز آموزشی در حال تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزء معدود دانشگاههای کشور است که دانشجویان زیادی را تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان دارد.

توکلی با اشاره به سطوح بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: سه سطح در این بنیاد تعریف شده است که سطح سوم جهت مخترعین، سطح دوم مربوط به المپیادیها و سطح اول نیز به دارندگان مدالهای طلا اختصاص داده شده و بدیهی است که تسهیلات این بنیاد نیز برای هر سطح متفاوت است.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان تصریح کرد: سه جشنواره در طول سال برگزار میشود که دو جشنواره به صورت بینالمللی است و دارندگان رتبههای برتر میتوانند در سطح سه بنیاد نخبگان قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بنیاد نخبگان در واقع افراد تحت پوشش خود را در قالبهای «تا مقطع دانشگاه»، «فارغ التحصیلان برتر تا دکترا» و «سرآمدان» طبقه بندی کرده است که طبقه سرآمدان مخصوص استادان دانشگاه است.

توکلی افزود: استادان دانشگاه که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار میگیرند، باید دارای پنج امتیاز کلی، مقالات جهانی، سردبیری نشریه و همچنین 300 امتیاز دانشگاهی باشند.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان همچنین گفت: برگزیدگان فارغ التحصیلی که دارای معدل بالای 17 در مقطع فوق لیسانس باشند با شرط ارائه مقاله قابل قبول میتوانند به جمع نخبگان بپیوندند، ضمن اینکه با انتخاب طرح، آن را جهت خدمت سربازی ارائه کنند.

وی با اشاره به جایزه علامه طباطبایی تاکید کرد: این جایزه به افراد برتر سرآمد دانشگاهی تعلق میگیرد و به واسطه آن میتوانند چهره ماندگار کشور شوند که در استان کرمان این رتبه به پروفسور «رجبعلیپور» تعلق گرفته است.

توکلی با اشاره به نخبگان قرآنی تصریح کرد: در این زمینه نیز دو سری مسابقات جهانی در کشورهای عربستان(رشته حفظ) و مالزی (رشته قرائت) برگزار میشود و برگزیدگان آن تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند گرفت.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان خاطرنشان کرد: افراد مخترع در تمام رشتهها حتی اگر تحصیلات عالیه نداشته باشند، میتوانند تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرند.