انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش زمان فرصت مطالعاتی به یک سال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نقل قول: دکتر وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین تغییرات در زمینه فرصتهای مطالعاتی دانشجویان و اساتید دانشگاهها افزود: یکی از کارهایی که در شورای بورس دنبال شد، رسیدگی به وضعیت فرصتهای مطالعاتی دانشجویان دوره دکتری و اساتید بوده است.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در جلساتی که برگزار شده در این زمینه مقرر شد تا به جای اینکه بورسهای گذشته را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم، حمایت خود را از فرصتهای مطالعاتی جدید اعمال کنیم.
وی در این زمینه توضیح داد: مقرر شد تا هم تعداد فرصتهای مطالعاتی و هم مدت زمان این فرصتها را افزایش دهیم.
احمدی با بیان اینکه در گذشته مهلت فرصتهای مطالعاتی 6 تا 9دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه بوده است، خاطر نشان کرد: در تصمیم گیریهای جدید مقرر شد تا فرصتهای مطالعاتی تا یک سال تمدید شود و تعداد افراد تحت پوشش این طرح را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: از این رو با فضایی که ایجاد شده است دانشجویان دوره دکتری و اساتید میتوانند از این فرصت استفاده کنند و وزارت علوم نیز از آنها هم حمایت خواهد کرد.
به گزارش مهر، بر اساس آیین نامه فرصتهای مطالعاتی متقاضیان استفاده از آن باید دانشجوی دوره دكتری باشند و از زمان شروع تحصیل آنها بیش از 3 سال و نیم نگذشته باشد و داوطلبان آزاد (غیر بورسیه) كه مایل هستند از دورههای كوتاه مدت استفاده کنند میتوانند به صورت هزینه شخصی و با پرداخت هزینه از طرف دانشگاه محل تحصیل و یا استاد راهنما و با تسهیلات غیر ارزی و ریالی وزارت علوم اعزام شوند.
دارا بون حد نصاب نمره زبان مورد قبول دانشگاه محل تحصیل براساس آزمونهای آیلتس، تافل، تولیمو و MCHE، موافقت نامه استاد راهنما و دانشگاه داخلی در خصوص لزوم استفاده از دوره فوق از جمله مدارکی است که فرد باید به همراه داشته باشد.
در این آیین نامه زمان فرصت مطالعاتی 3 تا 9دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه تعیین شده بود که این زمان به یک سال افزایش یافته است.