انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آخرین مهلت ثبت نام در ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس ستاد المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری ششمین دوره المپیاد علمی دانشجویان پزشکی در مشهد گفت: در برگزاری این المپیاد 47 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور مشارکت دارند.

دکتر محمدعلی حسینی در ادامه افزود: برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در راستای شناسایی نخبگان و در حیطههای مختلف علوم پزشکی است.

وی اظهار کرد: این المپیاد در حیطههای استدلال بالینی با عنوان «ماژور پزشکی عمومی»، مدیریت نظام سلامت با عنوان «پوشش همگانی خدمات سلامت»، تفکر علمی در علوم پایه در خصوص «ژن درمانی» و هنر در آموزش پزشکی با عنوان «جایگاه شبیهسازها، بازیها ودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هوش مصنوعی در آموزش پزشکی» برگزار میشود.

حسینی تصریح کرد: در این المپیاد تعداد چهار تیم سه نفره از هر دانشگاه معرفی شده که نفرات برتر این آزمون به جامعه علمی معرفی خواهند شد؛ همچنین برگزیدگان این المپیاد در بنیاد ملی نخبگان پذیرفته میشوند.

رییس ستاد المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت گسترش استدلال بالینی دانشجویان را به عنوان یکی از مزایای برگزاری المپیاد علمی دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگیهای بارز این آزمون سنجش توان تحلیلی و عدم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تمرکز بر محفوظات دانشجویان است.

وی اضافه کرد: این المپیاد به دانشجویان کمک میکند تا در فضایی سالمتر و به دور از مباحث حفظی به تحلیل دادهها و آموزههای خود بپردازند.

حسینی در مورد انتخاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان میزبان این آزمون خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از دانشگاههای تاثیرگذار و موسسات آموزش عالی مادر در ایران شناخته میشود که از توان بالایی در اداره نیروی انسانی و برگزاری این المپیاد برخوردار است.

بر اساس این گزارش، ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور 22 تا 27 شهریوردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه سال آینده در مشهد برگزار میشود و علاقهمندان تا 30 فروردین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه 93 برای ثبت نام در این آزمون فرصت دارند.

متقاضیان شرکت در این آزمون برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به دبیرخانه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، واقع دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساختمان قریشی، طبقه دوم، واحد استعدادهای درخشان مراجعه کرد ه و یا با شماره تلفنهای 8436151 و 8451536 تماس بگیرند.