انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد خنده دار یک ایرانی برای جذب نیمار!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیشنهاد خنده دار یک ایرانی برای جذب نیمار! 1

به گزارش روزنامه ی خراسان , یک مربی سرشناس ایرانی پیش از حضور ستاره بارسا در باشگاه کاتالان قصد داشت او را با 500 هزار دلار جذب کند.

چند سال قبل یکی از مربیان سرشناس ایرانی برای جذب بازیکن به برزیل رفته بود و با دیدن چند بازیکن گفته بود من این بازیکن شماره 10 (نیمار) را پسندیدم و حاضرم برای او 500 هزار دلار هم بدهم!

در همان لحظه یکی از همراهان آقای مربی که خنده‌اش گرفته بود گفت: «او نیمار است و ماه‌هاست که زیر ذره بین بارسلونا قرار دارد. بارسا حاضر است حدود 60 میلیون یورو برای او هزینه کند آن وقت شما می‌خواهید او را با 500 هزار دلار به ایران بیاورید!»
خیلی خنده دار است.Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueIdea

Confused5B:aquarium
نیمار خیلی عشقه
مربی چ فکری کرده بود؟؟
(03-12-2014، 19:13)bita16 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
نیمار خیلی عشقه
مربی چ فکری کرده بود؟؟

نومودونم. . .
تومودونی؟Undecided