انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گراسا: واليبال ايران را الگو قرار دهيد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون والیبال، دکتر آری گراسا که برای شرکت در مراسم افتتاحیه مقر جدید کنفدراسیون والیبال آسیا در تایلند به سر می برد، در اجلاس هیات رییسه این کنفدراسیون خطاب به حاضرین و نمایندگان کشورهایی آسیایی گفت: اینقدر برنامه های پی در پی برای والیبال خود طراحی نکنید. با حرف زدن و نظریه پردازی کار پیش نمی رود. اگر خواستید کاری انجام نشود، برای آن کمیته تشکیل دهید. خیلی از کشورها هستند که فقط حرف میزنند ولی در عمل تو هیچ رویدادی شرکت نمی کنند. روسای برخی از فدراسیون ها فقط به فکر خودشان و ریاستشون هستند نه به فکر توسعه والیبال در کشورشان.
گراسا: واليبال ايران را الگو قرار دهيد 1
وی به رشد و توسعه والیبال ایران در چند سال اخیر تاکید کرد و افزود: نگاهی به ایران بیاندازید. ببینید ایران از کجا به کجا رسیده است و الان یکی از بزرگان والیبال دنیاست. چون برنامه داشته و کار و تلاش زیادی انجام داده است. فقط حرف نزده و فقط برنامه ارائه نکرده است. در خواست میزبانی داده و به نحو احسنت میزبانی خود را انجام داده است و در همه رویداد ها حضور فعال و با انگیزه دارد و با تلاش زیاد اکنون به یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده است. روش ایران را به عنوان الگو در کشور خود پیاده کنید تا همانند این کشور در این رشته ورزشی موفق شوید.

رییس فدراسیون بین المللی والیبال تصریح کرد: والیبال ایران برنامه های خود را به درستی پیاده کرده و نتیجه گرفته است، پس می تواند به عنوان یک الگو عملی برای دیگر کشور ها مورد استفاده قرار گیرد. ایران به برنامه های خود عمل کرده است. پس شما هم سعی کنید بیشتر عمل کنید تا ارائه برنامه های متعدد.

گراسا در خصوص در خواست برخی از کشور ها مبنی بر حمایت و حق پخش تلویزیونی گفت: لازمه توسعه و پیشرفت تلویزیون، کیفیت و ایجاد جذابیت فنی و محیطی کار ماست که تلویزیون را بدنبال خود جذب می کند. این مطلب همانند مرغ و تخم مرغ است که نمیشه دنبال کرد اول کدام بوده است. اگر کارتان خوب انجام دهید وکیفیت کار را بالا ببرید تلویزیون خودش دنبالتان خواهد گشت.

همچنین در حاشیه این اجلاس رییس فدراسیون والیبال ایران ملاقاتی با دکتر گراسا داشت و گراسا با بیان اینکه اکنون ایران به عنوان یکی از قدرت های نوظهور در والیبال دنیا مطرح شده است، علاقمندی خود را برای سفر به ایران و دیدار با دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و مقرر شد دکتر داورزنی هماهنگی های لازم را برای حضور وی در ایران و ملاقات با رئیس جمهور انجام دهد.