انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نامه عجیب بهنوش بختیاری به تتلو: تو سرمایه موسیقی این مملکت هستی!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
نامه عجیب بهنوش بختیاری به تتلو: تو سرمایه موسیقی این مملکت هستی! 1

هنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ، پس از حاشیه های به وجود آمده در چند روز اخیر ، این بار با انتشار متنی در صفخه ی اجتماعی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینستاگرام  خود به حمایت از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امیر تتلو  خواننده سبک رپ پرداخته است . در ادامه متن نامه بهنوش بختیاری و همین طور پاسخ امیر مقصود لو را می خوانید .





دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهنوش بختیاری :
میدونم که آقای امیر تتلو با اینهمه طرفدارو حامی نیاز به حمایت من نداره..اما یه چیزی میخوام بگم خداوکیلی بینی بینالله بدون پیشداوری فقط گوش کنید..روزی که آهنگ خونه این عزیزو گوش کردم داشتم ظرف میشستم..شیر آبو بستم..زارزار گریه کردم..سریع به مادرم سادات خانم زنگ زدم ورفتم پیشش..گفتم مادر اگه بدی دیدی ازم حلالم کن.

کلمه باشگاه تو اون شعر منو برد به سمت ورزش که اهلش نبودم..این تاثیر عمیق الکی اتفاق نمیفته..حتما انقدر این شعر صادقانه..خالصانه..عمیق گفته شده که من و هواداراش اینطور باورش کردیم..محاله آدمی قلب خوبی نداشته باشه و هنرش به دل بشینه..شعرهای این عشق بیشتر اجتماعی و درددل جوانهای ماست..این ادم سبک و استایل و شخصیت متفاوتی داره که نباید فقط به این دلیل که واسمون ناشناختس جلوش گارد بگیریم..خلاقیت..شبیه خود بودن..با جسارت بودن..راستگو و شجاع بودن..اینا خصلت های کمیه؟
 خیلی از خواننده های حتی بی طرفدار این روزا دارن پول در میارن و فقطم شعرای عاشقانه توخالی بدون هیچ عقیده و باوری میخونن و از شماها پول در میارن..یه انسان هنرمند با این حجم محبوبیت به عشق طرفداراش یک ریالم ازاین راه در نیاورده..چقدر یه ادم میتونه عاشق باشه و علیرغم ظاهری که حالا شاید عده ای که عاشق کلیشه هستن دوسش ندارن باطنی قوی..درست..پرمحتوا داشته باشه و هرروز دعا کنه دل همه نوربارون بشه و عشق جاشو تو دلا باز کنه..حالا ایشون با مدلی که جامعه ما میپسنده فرق داره..آیا این رمزجاودانگی هنرمند نبوده که در زمان خودش متفاوت بوده باشه..فکر میکنید کم ادم توهین میشنوه..راحته صاحب سبک بودن؟؟میگن تو صفحش توهین کرده به مردم..شما در خیابون به یه ادم معمولی فحش بده..اگه کتکت نزد خیلی مرده..ایشونم غرور و شخصیت دارن..خیلیا طرفدارتن امیر خان..آدمهای بزرگ و مقام دار..هنرمندای اسمی..دیدم که شمارو دوس دارن واین یعنی اینکه شما ارتیست هستی و یه چیزی تو چنته داری..سیاسیم نمیخونی..جوونارو به ورزش و محبت و عاطفه تشویق میکنی..اشکال کجاست که به شما مجوز نمیدن؟

شما کارآفرینی..سرمایه ای..موسیقی کشور به شما نیاز داره..من اینجا میخوام بگم که چرا دوستان باهات راه نیومدن..و جو بیجهتی راه انداختن؟من آقای تتلو رو حتی یبارم از نزدیک ندیدم..اما باورم اینه که ایشون هنرمندن..انسان خوبین..و روراست و بی شیله پیلن..باید از ایشون حمایت کنیم..این پست من از ته دلم و از جنبه کاملاً انسانیه..وباور خودمه…امیدوارم تاثیر داشته باشه….خوش و سلامت و پیروز میدان باشید آقای تتلوی عزیز….یاعلی










امیر تتلو:
نامه عجیب بهنوش بختیاری به تتلو: تو سرمایه موسیقی این مملکت هستی! 1



خانم بهنوش بختیارى خواهر عزیز و هنرمندم راستش من مدتیه که حمایت ها و انرژى هاى مثبت و لطفى که به من و تتلیتیا دارید رو میبینم !! یعنى خودمم نبینم حتماتتلیتیا تگم میکنن که ببینم و همرو هم دیدم وبارها خواستم ازتون تشکر کنم اما از اونجایى که من همیشه استرس داشتم همه جا حتى اونور !  استرس اینو داشتم که نکنه با تشکر کردن من باز حاشیه اى ساخته شه و براى شما و کارتون مشکل پیش بیاد ! ولى به این فکر کردم که رفتن به سر تمرین پرسپولیس هم حاشیه داشت ولى الان دارم نتیجه ى این حرکت که من اسمشو شهامت میذارم رو میبینم و انرژى که منو بچه هاى تیم مخصوصا آقا محسن بنگر و پیام به هم میدیم واقعا باورنکردنیه و واقعا من دارم به عشقشون و با انرژیاشون به یه فوتبالیست خوب تبدیل میشم و بچه ها هم با انگیزه ى بیشتر بازى میکنن !! از اونجائى که این مدت با پستهاى شما این شهامت رو در شما دیدم و از انرژى اى که خودم از حمایت هاى یک خواهر هنرمند که اتفاقا خودم خیلى طرفدارهاى کارش بودم گرفتم !! گفتم باد و باد : خیلى ممنوم از شما و براتون سلامتى و موفقیت در کنار همسر عزیزتون میخوام
 
وای خدا این بهترین پستی بود که تا حالا تو این انجمن خوندم خیلی خیلی خیلی ممنون بیتا جوووووووووووووون فداتHeart
ولی از قبل میدونستم تتلیتیهHeart
بهنوش بختیاری؟؟؟؟

باورم نمیشه
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ایول ...
oooooooooooooConfusedConfused
خخخخخTongue

عجب!Blush
همه ایـــنآ بکــنآر ... 


بهنوش بختیاری با اون همه دبدبه و کبکبه ... 


ظرف میشوره ؟ O_o 


خخخخ 25r30
عجبExclamation
بهنوش بختیاری ظرف میشوره؟؟؟؟
جدی؟؟؟؟
HuhHuhHuhHuh
صفحه‌ها: 1 2 3 4