انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازیگر زن مشهور موهایش را تراشید! + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازیگر زن مشهور کویتى در یک همایش که در دانشگاه کویت برگزار شد با هدف اعلام همبستگى با بیماران سرطانى، موهاى سر خود را تراشید.
زهره الخرجی كه قبلا از سرطان رنج مى برد و بارها موهاى سرش را طى مراحل معالجه از دست داده بود طى سخنرانى اش در این همایش از چگونگى ابتلایش به بیمارى سرطان و مراحل درمان و بهبودى خویش سخن گفت.

الخرجى مى گوید كه این امر باعث شد كه او توجهش را به سوى بیماران سرطانى جلب كند و به همین خاطر تصمیم گرفته تا روند بیمارى و بهبودى اش از بیمارى صعب العلاج سرطان را طى یك فیلم سینمائى به نمایش بگذارد. بعد از پایان سخنرانى، زهره اقدام به تراشیدن كامل موهاى سر خود كرد كه این حركت وى با تشویق گرم حاضران همراه شد.

وى سخنان خود را با جملاتى عاطفى پايان داد و گفت: " موهاى سر انسان ريزش مى كند و دوباره رشد مى كند اما مهم آن است كه انسان بيمار اميد خود را از دست ندهد.
در ایران نیز سید علی ضیا و علی محمد محمدیان، معلم کلاس دوم ابتدایی دانش آموز مریوانی،به منظور همدردی با بیماران سرطانی موهای خود را تراشیده بودند.

بازیگر زن مشهور موهایش را تراشید! + تصاویر 1

بازیگر زن مشهور موهایش را تراشید! + تصاویر 1

بازیگر زن مشهور موهایش را تراشید! + تصاویر 1
HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartConfusedcrying
ooooooooooo
زشتــ بود .. زشت تـر شـُد D:

البتـه هدفه کارش مـُهمه ^_^
HuhHuhHuhHuhHuh
کیه؟؟؟
(05-12-2014، 16:35)MOBINA...GH نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
کیه؟؟؟

زهره الخرجی
آفرین
چه خیر بودن که کچل کردن واسه دل سرطانی ها
ایول داره
ممنون


دمش گرم