انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تعداد زیادی از بازیگران مجرد مانده‌اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی باز به دنیای مجردی بازگشته‌اند، تصمیم گرفتیم گزارشی تهیه کنیم تا در بخشی از آن به معرفی چهره‌های مجرد سینما و تلویزیون بپردازیم و در بخش دیگرش نگاه تعدادی از چهر‌ه‌ها را نسبت به موضوع ازدواج بررسی کنیم.
هانیه توسلی
متولد چهاردهم خردادماه 1358
وضعیت تاهل: مجرد


بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد و با «شام آخر» فریدون جیرانی وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد.
هانیه توسلی ازجمله بازیگرانی است که نه‌تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هرگاه صحبت از نگاهش به ازدواج هم به میان آمده از حرف زدن در مورد آن به نوعی طفره رفته و ظاهرا دوست ندارد در مورد این موضوع صراحتا صحبت کند. از نگاهی دیگر هم شاید بتوان گفت موضوع ازدواج و بچه‌دار شدن آنچنان در ذهن این بازیگر به هم پیوند خورده است که هرگاه در رابطه با مقوله ازدواج با او صحبت شده، پاسخی مرتبط با بچه‌دار شدن داده.

مصطفی زمانی
متولد سی‌ام خرداد 1361
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

زمانی در فریدون‌کنار مازندران به دنیا آمد و با ایفای نقش در سریال ۴۵ قسمتی «یوسف پیامبر» وارد عرصه تلویزیون شد و به شهرت رسید.

نیکی کریمی
نوزدهم آبان ماه 1350
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

کریمی نخستین تجربه سینمایی‌اش را سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» جمشید حیدری به دست‌آورد. اما نخستین حضور جدی این بازیگر در سینما با فیلم «عروس» بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ بود؛ فیلمی که او را به اولین ستاره سینمای ایران در زمان پس از انقلاب تبدیل کرد.

سیاوش خیرابی
متولد بیست و سوم آذرماه 1363
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌ فیلم «تلخون» بازی کرد و با ایفای نقش در سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.

بابک حمیدیان
متولد نوزدهم شهریورماه 1359
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

حمیدیان در سال ۱۳۷۸ با حضور در یک نمایش، بازیگری را آغاز کرد و پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه «بازی» شد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم «قدمگاه» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد سینما شد.
الناز شاکردوست
متولد هفتم تیرماه 1363
وضعیت تاهل: مجرد


بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

شاکردوست که به غیر از بازیگری، تجربه کار طراحی صحنه و لباس را هم دارد کارش را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است. این بازیگر در سال 1383 و در 19 سالگی، با بازی در فیلم «گل یخ» کیومرث پوراحمد، وارد سینما شد و در کمتر از یک سال در چهار فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.
الناز شاکردوست تا به حال تجربه زندگی مشترک را نداشته اما چندی پیش بر اساس شایعه‌ای که پا گرفت او را به عقد علیرضا حقیقی درآوردند و مدت زمان زیادی گذشت تا این بازیگر و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان توانستند ثابت کنند که این موضوع صحت ندارد. حتی کار به جایی کشید که خانواده این دو نفر هم وارد عمل شدند و با اعلام رسمی در رسانه، خبر ازدواج شاکردوست و حقیقی را تکذیب کردند.

محمدرضا گلزار
متولد یکم فروردین ماه 1356
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است که در سال 79 با بازی در فیلم «سام و نرگس» ایرج قادری وارد سینما شد. او همچنین فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد و در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.
آخرین صحبتی که گلزار با یکی از مجلات در مورد ازدواج و نگاهش به این مقوله داشته، مربوط به اسفندماه سال گذشته می‌شود که گفته:« ازدواج چيزي نيست که دنبالش بروم. وقتش که بشود، خودش پيش مي‌آيد. سروقتش! و اينکه چه کسي است را بايد از خدا بپرسید».
پارسا پیروزفر
متولد بیست و دوم شهریور 1351
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

پیروزفر بین سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ هنگامی که در مدرسه به تحصیل مشغول بود، همزمان به طراحی کمیک استریپ و طرح‌های گرافیکی پرداخت که هرگز آنها را انتشار نداد. در سال ۱۳۷۰ در دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد و از همان زمان در دانشگاه‌های مختلف روی صحنه رفت و سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فیلم «پری» ساخته داریوش مهرجویی در سینما نیز حضور پیدا کرد.
مهراوه شریفی‌نیا
متولد بیست و نهم فروردین ماه 1360
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

مهراوه فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است که نخستین بار در سال 68 با حضور در فیلم کودک «دزد عروسک‌ها» وارد سینما و عالم بازیگری شد. پس از این کار، او با بازی در «قافله این عمر» مجید بهشتی در سال 71، وارد تلویزیون شد و تا امروزدر هر سه عرصه سینما،تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی می‌کند.
مریلا زارعی
متولد بیست پنجم فروردین ماه 1353
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و با ایفای نقش در سریال «کارآگاه» حسن هدایت به دنیای بازیگری روی آورد. پس از این کار، با حضور در فیلم «پاتک» علی‌اصغر شادروان وارد سینما شد.
بهرام رادان
متولد هشتم اردیبهشت‌ماه 1358
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

رادان فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است که دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ ، در آموزشگاه «هیوا فیلم» گذرانده است. او نخستین بار با ایفای نقش در فیلم «شور عشق» نادر مقدس وارد سینما شد.
بهرام رادان جزو آن دسته از بازیگرانی است که تا به حال زندگی مشترک را تجربه نکرده و ظاهرا ترجیح می‌دهد اگر قرار است روزی پا به این میدان بگذارد، انتخابی درست و بر اساس منطق داشته باشد تا مجبور نشود ازدواج و طلاق‌های مکرر را در زندگی‌اش تجربه کند. شاید اولین و آخرین مصاحبه جدی این بازیگر در مورد مسئله ازدواج با مجله ایده‌آل بوده است. رادان درباره تشکیل خانواده معتقد است:« فکر می‌کنم تشکیل خانواده می‌تواند زمینه‌ای را برای رسیدن به هدف فراهم کند.
البته این زمینه می‌تواند در زندگی مجردی تو هم فراهم بوده باشد، یعنی از ابتدا این بستر را فراهم کرده باشی و با تشکیل زندگی خانوادگی نابودش کنی یا برعکس. فکر می‌کنم هرکس با نگاه خودش سمت تشکیل خانواده می‌رود و برای انجام این کار بستگی دارد هر آدمی کلاهش را کجا گذاشته باشد. من کلاهم را بالاتر گذاشته‌ام و نمی‌توانم بروم با یک حداقلی تشکیل خانواده دهم. همیشه تصور من از زندگی متاهلی با یک حداکثر بوده است. تشکیل خانواده یک نیاز است، یک نیاز عاطفی که در درون فرد به وجود می‌آید.
احسان علیخانی
متولد پانزدهم آبان ماه 1361
وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد سینما و تلویزیون + تصاویر 1

علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان است که با رتبه 770 برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد. او در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مانند؛ پرونده‌های مجهول، بهشت آبی و هفت ترانه وارد کار هنری شد و سال 82 برای اجرای برنامه‌هایی مانند: «قله‌های افتخار، صبح بخیر ایران، باشگاه مهرورزان، ایران ما و پسرای ایرونی» کار اجرا را شروع کرد.
شاید جالب باشد که بدانید علیخانی به‌رغم پرسروصدا بودنش و اینکه در مورد مسائل مختلف صحبت کرده و اجرا داشته، اما در هیچ کدام آنها از نگاهش به ازدواج صحبتی نکرده و حتی در مصاحبه‌هایش هم اشاره‌ای به این موضوع نکرده است و ترجیح داده این مسئله همچنان پوشیده بماند.
بابک حمیدیان و احسان علیخانی ازدواج کردن هاا
واقعا عالی بود ممنون