انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بفرمایید شام
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
همانطور که می دانید جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت است، بدین معنا که دشمن به جای اینکه خودش را از سر تا پا مسلح کند و با شما بجنگد، سعی می کند که با افکار و فرهنگ و ایدیولوژی شما به مبارزه بپردازد و وقتی که پیروز بر افکار و ذهنتان شد دیگر نیازی به شمشیر و تفنگ نیست، شما تابع دشمنانتان عمل می کنید. متاسفانه خیلی ها از وجود این جنگ حتی خبردار هم نمی شوند، حال که شما با مفهوم جنگ نرم آشنا شدید بحث جنجال برانگیز بفرمایید شام را آغاز می کنیم. بفرمایید شام مجموعه برنامه خانواده گی است که از شبکه انگلیسی منوتو پخش می شود. موضوع بفرمایید شام در آشپزی خلاصه می شود، برنامه به مدت ۶۰ دقیقه است و مجری آن "امید خلیلی" با نام مستعار طغرل ایرادپرور نقش به سزایی دارد که اگر حضور او و طنزهایش در این برنامه نبود می توان گفت که بفرمایید شام به دست فراموشی سپرده می شد.
بفرمایید شام از ۴ نفر (نا محرم) که ۲ نفر آن مرد و ۲ نفر آن زن می باشد تشکیل می شود، قوانین به این صورت است که در ۴ شب که در هر یک از شب ها، مهمان ها به خانه هم رفته و شام می خورند و به صورت مخفیانه به هم نمره می دهند، کسی که امتیاز آن از همه بالاتر باشد برنده ۱۰۰۰ یورو خواهد شد، مسابقه دارای چهره جذاب و شیرین هفته است که به توسط امید (طغرل) انتخاب خواهد شد. این بود خلاصه برنامه بفرمایید شام. اما آیا به نظرتان این برنامه کمی مشکوک به نظر نمی رسد؟، بیایید کمی بررسی کنیم، در ۴ شب مسابقه شرکت کننده گان غذاهای خارجی درست می کنند که خیلی کم پیش می آید که غذاها ایرانی باشند، در بیشتر مواقع به غذاهایی برخورد می کنیم که حتی اسم های غذاها هم تا به حال نشنیده ایم، حقیقت انتخاب شام میزبان آنطوری نیست که شما می پندارید. شرکت کننده ها نیستند که تعیین می کنند که چه غذایی درست کنند، بلکه کارگردان است تعیین خواهد کرد که شما چه چیز را آشپری کنید "تعیین غذاهای غربی". این دقیقا اولین نکته و راز بفرمایید شام است، القای فرهنگ غذایی غربی به جامعه ایران، یعنی به نوعی تهاجم فرهنگی از جنبه طنز. 
دومین نکته بفرمایید شام: ارتباط برقرار کردن ۴ نفر نامحرم که اصلا همدیگر را نمی شناسند، و وارد شدن آن ها به خانه و حریم های شخصی هم است که برای شما آن را به بهانه  صرف  شام توجیه می کنند. سومین نکته بفرمایید شام: آداب و پذیرایی مهمان هاست، شاید بگویید که کمی خند دار به نظر می آید اما راز این قسمت بفرمایید شام طغرل است؛ او در برنامه چهره کاریزماتیک دارد و می تواند سخنانش را به راحتی به کاربران القا نماید به طور مثال وقتی خانمی در مسابقه به خانه یکی از آقایان شرکت کننده می رود طغرل با زبان شوخ طبعی و طنز می گوید "حالا ماچش کن، بغلش کن و..." در دراز مدت، ما الگوهایی که در این برنامه مشاهده کردیم را در خود درونی می کنیم (بازسازی هویت من کیستم؟) و در ضمیرهای ناخودآگاه ما ذخیره خواهد شد بدون اینکه ما از آن مطلع باشیم. به عنوان چهارمین نکته بفرمایید شام: این است که در ایران امروز، فرهنگ عامه مردم در صورت صرف شام، فقط خود شام مطرح است، اما در بفرمایید شام شما چون به این برنامه علاقه مندید الگوها و قاعده های آن را نظیر پیش غذا، دسر را برای خود گلچین خواهید کرد (تغییرالگوی ایرانی به غربی)دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
. به عنوان نکته پنجم بفرمایید شام: عنوان بفرمایید شام است، که به نظر ما بسیار نام زیرکانه ای بوده، چون طبعأ ایرانی ها انسان هایی هستند که به غذاها و شکم خود بسیار اهمیت می دهند، و استفاده از این نام می تواند کاربران بیشتری جذب کرده و مسلمأ اهداف خود را از پیش ببرد. به عنوان نکته ششم بفرمایید شام: نوع رفتار مهمان هاست، در خانواده های ایرانی هرگاه تصمیمی بگیرند که به مهمانی بروند هدیه یا کادو نمی خرند، البته کادوهایی نظیر تولد یا ازدواج دو زوج و... از این قبیل در فرهنگ ایران مرسوم است، اما در برنامه تلویزیونی بفرمایید شام بدون هیچ مناسبتی بلااستثنا تمام  شرکت کننده با آن که ایرانی هستند در هنگام ورود به خانه میزبان هدیه و کادو می خرند، و نکته مهمتر این جاست که کادوهای آن ها ۹۹% مشروبات الکلی است، همانطور که در قبل اشاره شد نکته ماجرا بر سر نامحرم بودن و مشروب است، خوب نیازی به توضیح ما نیست، معلوم است که بعد از استعمال مشروبات الکلی و از خود بیخود شدن، بین زن و مرد نامحرم چه اتفاقی خواهد افتاد؟، این مهمترین نکته بفرمایید شام است (رابطه جنسی)
بفرمایید شام 1
دشمن برای اینکه بتواند وارد خاک شما شود دیگر نمی تواند در قرن ۲۱ توپ و تفنگش را به رخ بکشد، اما می تواند با عوض کردن افکار و نگرش شما به زندگی و جدایی دین از سیاست به بهانه شام خوردن، آن را از شما بگیرد و یا آن را تخریب نماید، این یک نمونه کامل جنگ نرم است که از دشمن قدیمی ایران (بریتانیا) طراحی شده، همانطور که می دانید تمام سهام های کانال منوتو  برای کشور بریتانیاست و تنها گوگوش آنجا نقش تشریفاتی دارد. امروزه تغییرات در درون انسان خطری بزرگتر و تهدیدی جدی تر نسبت به جنگ های برون مرزی است، این را طبقه ممتاز به خوبی دریافته اند به خاطر همان است که برای تغییر نگرش شما به سبک زندگی از شبکه های ماهواره ای نظیر Farsi1, Gem tv, Zemzemeh و... سعی برنفوذ به ذهنتان کرده اند تنها چیزی که این سریال ها و برنامه باید به شما برساند، حتی برنامه بفرمایید شام القای سه رفتار ۱: روابط جنسی  ۲: خشونت  ۳: خیانت است، که شما هم می توانید در تمام  فیلم ها و سریال های این شبکه ها بدون استثنا این سه آیتم را مشاهده کنید، آیا کشورهای دشمن برای ظهور دجال و برای قبولاندن نظم نوین جهانی با چه سدی روبه رو هستند، جواب یک کلمه: اسلام. آیا به نظر شما تصادفی است که هرچه برنامه برایتان می سازند در آن، الگو و آرمان هایی دیده می شود که همه آن ها ضد قوانین اسلامی است؟
آن ها حتما هدفی را دنبال می کنند که این کانال ها مثل BBC, VOA, Farsi1, Gem tv و... را برایتان ۲۴ ساعته بدون تبلیغ برایتان برنامه ارائه می کند، آن ها مسلمأ عاشق چشم و ابروی من و شما نیستند. به عنوان نکته آخر از شبکه بهایی ای مانند منوتو انتظار بیشتر نمی توان داشت چون قبلا برایمان ماهیت کثیف خود را اثبات کرده است.
ازت ممنونم ب خاطر نکته هایی که بهش اشاره کردی
خوش حال ما که اصلا ماهواره نداریم
ماهواره اصلا چیز خوبی نیست بنیان خانواده رو از بین میبره برو خدا رو شکر کن
اخه سریالا ایرانی ک مسخرس ماهواره فیلما خوبی دارههه مثلا فاطماگلSmile
این سریالها و فیلمها نا خوداگاه رو روابط شما با افراد تاثیر میزاره.
یارو همش زن های خوشگل تو ماهواررو میبینه سطح توقعش میره بالا در صورتی که اون زنه اصلا وجود خارجی نداره!
وقتی ابران به عنوان اولین کشورمصرف کننده مواد ارایشی اعلام میشه این به چه معناست!
اون ادم نمیدونه که این ات و اشغال ها بابا از چی درست میشه؟
اینا بحثش گستردس.
توروخدا برین تحقیق کنید این همه عکس ها فیلم های ناجور سرچ میکنید میبینید اونوقت نمیرید درباره این جور چیزها سرچ کنید اطلاعات دینی مذهبیتونو ببرید بالا.
ممنون
(05-12-2014، 18:45)romia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
خوش حال ما که اصلا ماهواره نداریم

خوش ب حالت
 ماکه ماهواره داریم تو گناه داریم غرق میشیم:|
(05-12-2014، 19:14)gholam mirgol نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
اخه سریالا ایرانی ک مسخرس ماهواره فیلما خوبی دارههه مثلا فاطماگلSmile
ایوووووووووول راست میگه فاطماگل خب اومدی
سيلا هم قشنگهSmile

فيلما خوبى ميذاره: )
صفحه‌ها: 1 2