انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نامه ی دختری به کنکور(کنکور خـــــــــر است)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نامه ی دختری به کنکور(کنکور خـــــــــر است) 1
سلام کنکور!خوبی؟
چ سوال مسخره ای!مگر میشود بد باشی؟مگرمیشود کسی حال چندین هزار جوان بیگناه را اینگونه توی قوطی کند و بد باشد؟

دروغ میگویم؟….کمی ازخدا بترس!خدارا خوش نمی آید ک ما جوانان این مرزوبوم را اینقدر بچزانی!
هیچ میدانی جوانان درسخوان کنکوری در مسیر گذشتن ازتو ب چند دسته تقسیم میشوند؟الان خدمتت عرض میکنم:
1.یک سری سوالهای تورا میخرند و سر جلسه یک آدامس خرسی در دهان گذاشته،روی آن صندلی های ک برای ما حکم تخته سنگ دارد لم میدهند و با هربار باد کردن و ترکاندن آن با یک حرکت دست،گزینه ی درست را خیلی شیک و مجلسی پر میکنند!
2.یک سری دیگر هم ک حتی زحمت خریدن سوال راهم نمیکشند!چرا ک سهمیه آنها را فرا میخواند!آنها شیک تراز گروه اول وارد دانشگاه ورشته وشهر مورد علاقه خود ک رویای خیلی هاست میشوند و بقیش راهم ک خودت میدانی!
3.اما گروه بعد فقط جیب مبارک پدر بیچاره را جارو میکنند و فقط ب گذاشتن یک شپش در جیب پدر بسنده میکنند و با خیال آسوده انواع و اقسام کلاسهای رنگارنگ خصوصی را ثبت نام کرده و ب قولی درس راتزریق میکنند)همان دوپینگ خودمان(.ازکلاس آمار گرفته تا روشهای تست زدن،راه های شناسایی مداد بهتر و روانتر،اینکه کدام کیک برای سرجلسه بهتر است و … .این گروه هم خوشحال هستند و آسوده!
4.گروه بعد کسانی هستند ک ب مانند حیوانی 4پا و البته نجیب از بدو تولد تست زنی را شروع کرده و نزدیک تو خرده کتابشان راهم پیدا نمیکنی چرا ک خوب کتاب را جویده وهضم کرده اند!
5.گروه دیگر از قشر محترم خر پول ها هستند ک آسوده ترین راه را انتخاب کرده اند:دانشگاه بین الملل.اینان با کلاس ترین گروه هستن!
6.گروه بعد…بگذار این گروه را نگویم چرا ک اینان هیچ یک ازتوانایی های گروه های مذکور رانداشته و ترجیحأ درس را بوسیده و ب کناری شوت کرده اند و”هرچه باداباد”ورد زبانشان شده و ناامید و سرخورده صبح را شب میکنند!
ببین چ ب روز ما انداخته ای!خدالعنتت کند،خدا ازتو نگذرد.
والسلام
cryingcryingcrying
Big GrinBig GrinBig GrinHeart