انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
رونالدوی برزیلی که خود، سه بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده بود، پاکتی را از پلاتینی و بلاتر تحویل گرفت و بعد نام «لیونل مسی» را به عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی کرد؛ این سومین بار پیاپی از سال 2009 است که مسی، بهترین بازیکن سال جهان لقب می‌گیرد.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

سال 2010 بود که در توافق فیفا و مجله فرانتس فوتبال، جایزه بهترین بازیکن سال جهان و توپ طلای اروپا با هم ادغام و به این ترتیب، مراسم «گالا» در زوریخ به معتبرترین مراسم گزینش بهترین‌های سال جهان در فوتبال تبدیل شد؛ مراسمی که با اهدای جوایز در بخش‌های گوناگون، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد و صد البته، مهمترین جایزه آن برگزیدن بهترین بازیکن سال فوتبال جهان است.

از ساعتی پیش و با آغاز کنفرانش‌های خبری متعدد، تنور برگزاری این مراسم گرم شد. در یکی از نشست‌های مهم، نامزدهای برترین بازیکنان و مربیان سال کنار هم نشستند؛ نشستی که البته با غیبت مورینیو و کریستیان رونالدو همراه بود. این دو برای بازی فردای رئال برابر مالاگا در رقابت‌های جام حذفی، نتوانستند خود را به زوریخ برسانند. اما حضور فرگوسن و گواردیولا در کنار هم که دوئل فینال سال گذشته جام باشگاه‌های اروپا را برگزار کرده بودند، در کنار مسی و ژاوی بسیار جالب توجه بود.

فرگوسن که دو هفته پیش، تولد هفتاد سالگی‌اش را جشن گرفته بود، با احترام فراوانی درباره گواردیولا و بارسلونا گفت: گاه باید در فوتبال، دست‌هایتان را بالا بگیرید و بگویید آنها از ما بهتر بودند. هم‌اکنون گواردیولا و بارسلونا به واقع بهترین‌های فوتبال دنیا هستند.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

گواردیولا: ژاوی و مسی، حتی نیازی به مربی ندارند

بهترین مربی سال جهان، سه مدعی تراز اول داشت؛ «سر آلکس فرگوسن»، اسطوره تمام نشدنی باشگاه منچستر یونایتد،‌ «خوزه مورینیو»، عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین کارکتر یک دهه اخیر فوتبال جهان و «پپ گواردیولا»، مربی جاودانه آبی اناری‌های بارسلونا. آماده شدن برای بازی با مالاگا بهانه‌ای بود که مورینیو و رونالدو را به زوریخ نیاورد، وگرنه اظهار نظرهای عجیب و جنجالی مورینیو، می‌توانست بر گرمای مراسم امشب بیفزاید.

اما همه چیز را سخنان پیش از مراسم فرگوسن و تمجید فراوان او از گواردیولا مشخص کرد؛ رویدادی که پیش‌بینی هم می‌شد و به این ترتیب، نخستین جایزه مراسم امشب به پپ گواردیولا، مربی جوان و خوش آتیه بارسلونا تعلق گرفت.

گواردیولا در نشست خبری پیش از مراسم خود گفت: با داشتن بازیکنانی نظیر مسی و ژاوی کسب عناوین متعدد قهرمانی کار سختی نیست و بازیکنانی چون مسی و ژاوی، نیازی به مربی ندارند. جایزه بهترین مربی فوتبال زنان هم با ساساکی، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن رسید.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

ژاوی و رونالدو ساق دوش های مسی
سه سال پیاپی است که ژاوی، مسی را برای شرکت در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان همراهی می‌کند. هرچند او یک دوست خوب و همبازی مسی است و در موفقیت‌های او نقش بسزای دارد، بدش نمی‌آمد، در 31 سالگی، برنده این جایزه می‌شد، ولی گویا تقدیر او و کریستیان رونالدو، چنان رقم خورده که در این سال‌ها، تنها به عنوان ساقدوش مسی را تا تخت پادشاهی همراهی کنند و تنها ببینده این مراسم باشند.

موفقیت‌های ژاوی در قهرمانی‌های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا، می‌توانست در این سال‌ها او را به این عنوان برساند، ولی هنرنمایی‌های مسی در بارسلونا، گویا توانسته ناکامی‌های او را در رقابت‌های ملی جبران کند و به این ترتیب، او برای سومین بار، بهترین بازیکن جهان نام گرفت.

پیش از این، تنها پلاتینی بود که در سال‌های 1983 تا 1985 سه بار پیاپی برنده توپ طلای فوتبال اروپا شده بود. مسی پس از دریافت جایزه اش از دستیابی به رکورد پلاتینی ابراز شگفتی کرد و با تشکر از ژاوی به دلیل نقش موثرش در موفقیت‌هایش ابراز امیدواری کرد که بتواند موفقیت‌های بارسلونا را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کند.

در بخش زنان هم «هوماره سا» از تیم ملی ژاپن، توانست بر مارتای برزیلی و ابی وامبچ آمریکایی غلبه کند و به این ترتیب، عنوان بهترین بازیکن زن جهان به بازیکنی آسیایی تعلق گرفت.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

جایزه پوشکاش برای نیمار
از بیستم اکتبر 2009، فیفا تدارک جایزه جدیدی را دید که در کنار سایر جوایز سال در شب نهم ژانویه در زوریخ اهدا خواهد شد؛ جایزه‌ای که به بهترین گل زده شده در یک سال گذشته و در همه رده‌های سنی و مسابقات زنان و مردان و تنها به یک گل اهدا می‌شود و به افتخار فرانتس پوشکاش، بازیکن اسطوره ای رئال مادرید به جایزه پوشکاش نامیده شده است. برای انتخاب بهترین گل سال، نخست فهرست ده نفره‌ای تنظیم شده و در سایت رسمی فدراسیون بین‌ المللی فوتبال قرار می‌گیرد. همه هواداران این ورزش مجاز هستند برای انتخاب گل مورد نظر خود به این سایت مراجعه کنند و رأی بدهند.

مسی، رونی، نیمار، ابراهیموویچ، جیوانی دوسانتوس و خولیو گومز مکزیکی، لیساندرو لوپز آرژانتینی، دژان استانکویچ صرب، بنجامین دو سولوئه بلژیکی و اورالی، بازیکن تیم زنان آمریکا برای دریافت این جایزه رقابت خواهند کرد. کاربران اینترنت، برنده این جایزه را پیش از پنجم دسامبر پس از دیدن تصاویر گل‌ها در پایگاه اینترنتی فیفا برخواهند گزید. کریستانو رونالدو در سال 2009 و حمیت آلتینتوپ، مهاجم تیم ملی ترکیه نیز سال گذشته دو برنده سال‌های گذشته این جایزه بودند.

سه نامزد اصلی این جایزه مسی (به دلیل گلی که برابر آرسنال در جام باشگاه‌های اروپا به ثمر رساند)، رونی (به دلیل گلی که برابر منچستر سیتی در لیگ برتر به ثمر رساند) و نیمار (به خاطر گلی که برابر فلامینگو در رقابت‌های لیگ برزیل به ثمر رساند) بودند، که جایزه بهترین گل سال 2011 در حضور پله اسطوره فوتبال برزیل به نیمار ستاره جوان فوتبال این کشور تعلق گرفت.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

تیم رویایی سال زیر سایه لالیگا
اجرای مراسم امسال به عهده رود گولیت هلندی و کی موری، مجری شبکه رئال مادرید بود و این دو بازیکنان تیم رویایی سال 2011 را اعلام کردند؛ بازیکنانی که تنها هفت تن از آنها در سالن حاضر بودند و از پله برزیلی جایزه خود را دریافت کردند. انتخاب یازده بازیکن از تنها سه تیم باشگاهی بارسلونا، رئال مادرید و منجستر یونایتد در کنار حضور 9 بازیکن از لالیگای اسپانیا از نکات جالب توجه این تیم بود که گویا، نشان تشکیل قطب بزرگ فوتبال جهان در اسپانیا دارد.

ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، ژاوی آلونسو و کریستیانا رونالدو از رئال مادرید، دنی آلوز و جرالد پیکه، اندرس اینیستا، ژاوی و مسی از بارسلونا و نمانیا ویدیچ و وین رونی از منچستر یونایتد، یازده بازیکن برگزیده سال برای تیم رویایی 2011 بودند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.funpatogh.com/uploads/admin/13262172326.jpg

تجلیل از سر الکس فرگوسن

هرچند پیرمرد اسکاتلندی در برابر رقیب جوان کاتالانی خود شکست خورد و البته انتظار هم می‌رفت، شکست بخورد، فیفا در مراسم بهترین‌های امسال، تقدیر ویژه‌ای از سر الکس فرگوسن هفتاد ساله کررد و میل سیری ناپذیر او را در به دست آوردن موفقیت طی بیست و پنج سال حضور همیشگی و همراه با موفیقتش در منچستر یونایتد ستود.

سپ بلاتر، رئیس فیفا در حین اهدای این جایزه به فرگوسن، او را جواهر دنیای فوتبال نامید و آرزو کرد که موفقیت‌های او همچنان در فوتبال ادامه یابد و پیری مانع راه او نشود.

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1

 مسی، بهترین بازیکن سال 2011+تصاویر 1
عالیSmile
قابل شما رو نداشت
به اندیشه ی من حقش بود.
به نظر من هم که حقش بود
خیلی بازیکن تکنیکی است
حالم از مسی و بارسلونا به هم میخوره.
حق کریس بود.حیف که رئال یکم بدشانسه وگرنه الان توپ طلا مال کریس بود.پارسال دیدیم که چجوری بارسلونا با داوری تبانی کرده بود و مورینیو هم رسواشون کرد
رونالدو خودشو بکشه به گرد پای مسی نمیرسه
حالا وقتی امسال رئال تو چمپیونز و لالیگا قهرمان شد معلوم میشه.
تازه جدیدا اختلاف تو لالیگارسیده به 5 امتیاز...
رئال قهرمانه دادشBig Grin
برین هر وقت تونستین 6 جام رو با هم بگیرین بیاین بگین ما هم بازیBig Grin
شما هم هر وقت تونستین 9 بار قهرمان اروپا و 32 بار قهرمان لالیگا بشین بیاین بگین ما هم بازی........Big Grin
صفحه‌ها: 1 2 3