انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آخرين اخبار از كنسرت «غلام کویتی‌پور»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آخرين اخبار از كنسرت «غلام کویتی‌پور» 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينماخبر؛  این مداح قدیمی پس از لغو شدن برنامه‌ی کنسرتش در برج میلاد، قرار است ۲۶ و ۲۷ آذرماه در سالن وزارت کشور روی سن برود و براساس اعلام روابط عمومی این هنرمند، با اجرای گلچینی از آثار منتشرشده‌اش در همه‌ی این سال‌ها، به اجرای برنامه بپردازد.

آلبوم‌های «غریبانه ۱ و ۲» و «خاموش» آثاری هستند که در این سال‌ها با صدای این هنرمند منتشر و روانه‌ی بازار شده‌اند. این در حالی است که غلام کویتی‌پور پس از انتشار غیرقانونی نسخه‌ی ماکت آلبوم «غریبانه ۲» توسط تهیه‌کننده آلبوم، با اعتراض و شکایت رسمی توانست مانع ادامه‌ی توزیع آن اثر در کشور شود.

او درباره‌ی آن آلبوم اعتقاد داشت: «در این آلبوم به غیر از دو قطعه که صدای اصلی خودم بود، بقیه‌ی قطعات تقلید صدای من بود و صدای اصلی من نبود. وزارت ارشاد با انتشار این آلبوم به اسم کویتی‌پور احترام گذاشت، اما به خود کویتی‌پور نه. دلیل جمع‌آوری این آلبوم به هیچ‌عنوان بحث مالی نبود؛ دلیل اصلی این بود که قطعات، صدای من نبود و حتی ملودی‌ها هم به من تعلق نداشت.»

پیش از این قرار بود، کویتی‌پور در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت داشته باشد که آن برنامه به دلایل نامعلومی لغو شد.

محمود سراجی - تهیه‌کننده‌ی این کنسرت - آن زمان حاضر به ارائه‌ی توضیح درباره‌یلغو کنسرت کویتی‌پور نشد. حالا و پس از اعلام تاریخی جدید برای برگزاری کنسرت یادشده، سراجی درباره‌ی تغییر زمان و مکان کنسرت، توضیح داد: اتفاقاتی افتاده که لازم می‌دانم حتما درباره‌ی آن اطلاع‌رسانی درست انجام شود. به همین دلیل، نشست خبری ویژه‌ای را ترتیب داده‌ایم که با حضور خود آقای کویتی‌پور درباره‌ی این اتفاقات و البته محتوای این برنامه توضیحات مفصلی را در حضور اهالی رسانه ارائه خواهیم کرد تا هرگونه شبهه در رسانه‌ها برای این عدم پاسخگویی در روزهای گذشته، به‌صورت کاملا شفاف برطرف شود.