انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مکاني: به خدا نمي‌ دانم چرا گل مي‌ خورم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سوشا مکاني با چهره اي مغموم در پايان بازي به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مکاني: به خدا نمي‌ دانم چرا گل مي‌ خورم 1
از میکسدزون ورزشگاه آزادی، دروازه‌بان پرسپولیس درباره گل های خورده اش گفت: به خدا نمی‌ دانم چرا گل می‌ خورم. اعتراف می‌ کنم که نیم فصل خیلی بدی داشتم و گل های بدی هم خوردم. امروز نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد و چطور گل خوردم. این اتفاق بود. من مشکل روحی هم ندارم و استرسی هم نیست. کار نمایشی هم نکردم. خودم هم نمی‌ دانم چطور گل می‌ خورم فقط می‌ خواستم توپ را دفع کنم که وارد دروازه مان شد. 11 سال دارم فوتبال بازی می‌ کنم اما هیچ وقت مثل حالا اتفاقات عجیب و غریب برایم رخ نداده است. نمی توانم خودم را اعدام کنم ولی خودم هم مانده ام.

او درباره تیم‌ملی و احتمال خط خوردنش هم گفت: شما کی‌روش نیستید و کس دیگری باید درباره این موضوع نظر بدهد، ولی من جواب سوال های غیرکارشناسانه را نمی‌ دهم.


نادر باقري مربي دروازه‌بان ها با اشاره به اينکه تا به امروز نتوانسته دليل اشتباهات فردي سوشا مکاني را متوجه شود گفت: واقعا مانده ام چه کنم.


مکاني: به خدا نمي‌ دانم چرا گل مي‌ خورم 1


از میکسدزون ورزشگاه آزادی، باقری مربی دروازه‌بان های پرسپولیس در ادامه افزود: مطمئنا این اشتباهات فنی نیست و به خاطر مشکلات روحی روانی به وجود می‌ آید خودمان هم از این اشتباهات سریالی خسته شده ایم و مانده ام چه باید بکنم.

وی در پایان افزود: امیدوارم سوشا که دروازه‌بان خوبی هم هست در این فرصت از لحاظ روحی روانی آماده شود و بتواند مانند گذشته به تیم کمک کند.