انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نکونام: سال‌ آينده با تيم‌ ملی خداحافظی می‌ کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک ايرانی تيم اوساسونای اسپانيا گفت: در حال حاضر با تيم ملی ايران ادامه خواهم داد اما شايد سال آينده از اين تيم کناره گيری کنم.


نکونام: سال‌ آينده با تيم‌ ملی خداحافظی می‌ کنم 1


نکونام در مصاحبه ای مطبوعاتی در مورد اظهارات ''جان اوربان'' سرمربی لهستانی تیم اوساسونا که گفته بود فکر می کند بازیکن ایرانی اوساسونا، تیم ملی را رها نخواهد کرد و به دنبال رکورد شکنی می باشد، گفت: اوربان چیزی به من نگفته است و اگر می خواهد چیزی بگوید می تواند با من صحبت کند.
 
به گزارش ایرنا از مارکا، وی افزود: من تیم ملی را رها نخواهم کرد و فعلا به بازی در تیم ملی ادامه خواهم داد زیرا زندگی و کشور من است.
 
نکونام خاطرنشان کرد :شاید سال آینده از تیم ملی کناره گیری کنم اما فعلا می خواهم ادامه دهم و بر بازیهای آتی جام ملت های آسیا متمرکز شده ام. بعدا وضعیت را بررسی خواهم کرد ولی اکنون برای اوساسونا و برای تیم ملی ایران آماده هستم.
 
جواد نکونام رکورد جان اوربان به عنوان بازیکن خارجی با بیشترین تعداد بازی در تاریخ اوساسونا را نیز شکسته است.
 
وی در این مورد گفت: هنگامی که در سال 2006 میلادی با اوساسونا قرارداد بستم به این موضوع فکر نمی کردم اما این افتخار برای من است. من این کار را از صمیم قلب انجام دادم و بسیار خوشحالم که مسابقات بسیاری را برای اوساسونا بازی کرده ام.
 
نکونام در بخش دیگری از صحبت های خود به دلیل شکست روز شنبه گذشته در مقابل تیم ''میراندس'' با نتیجه یک بر صفر و همچنین به دلیل بازی بد تیم، عذر خواهی کرد اما همزمان خواهان وحدت هواداران با تیم برای خروج از وضعیت بد کنونی شد.
 
اوساسونا هم اکنون نوزدهمین تیم در جدول 22 تیمی لیگ دسته 2 اسپانیا است و پنج هفته پی در پی است که هیچ گلی را به ثمر نرسانده است.
 
بازیکن ایرانی تاکید کرد: همانگونه که هواداران از عملکرد تیم ناراحت و عصبانی هستند، بازیکنان نیز از عملکرد خود راضی نمی باشند.
 
وی یادآور شد که مشکل اساسی تیم، مربوط به فصل جاری نیست بلکه از یک سال قبل و با سقوط تیم به دسته دوم شروع شد، به طوری که تیم بدون رییس باشگاه شروع به کار کرد و چه مربیان و چه بازیکنان، مسوولین جدید را نمی شناختند.