انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حادثه تلخ در کنسرت گروه وان دایرکشن One direction در پرو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طی کنسرت گروه One direction در پرو ، صد ها نفر از طرفداران وحشت کردند و حدود 50 نفر از طرفداران به علت هجوم جمعیت صدمه دیدند.

طرفداران گروه One direction به سمت صحنه هجوم آوردن تا بتونن خودشون رو به پسرا نزدیک بکنن اما هجوم باعث شده جمعیت زیادی صدمه ببینن و طرفداران ردیف جلویی زیر جمعیت له بشن. پسرای گروه One direction که به شدت دست و پای خودشون رو گم کرده بودن از طرفدارا خواستن که انقدر به سمت جلو هجوم نیارن اما تقاضای اونو هیچ تاثیری رو طرفدارای اهل پرو نداشت و مسئولان امنیت پسرا رو از صحنه خارج کردن.

هنوز شدت آسیب مصدومان مشخص نشده اما مسئولان محلی گفتن که حال بعضی از مصدومین وخیمه و همچنان در بیمارستان هستن.بعضی از مصدومان به خاطر هجوم بالای جمعیت دچار مشکلات تنفسی شدن چون در اون لحظه اکسیژن کافی به بدنشون نرسیده و تقریبا داشتن خفه میشدن.

به دنبال این حادثه به سرعت در محل کنسرت چادر های سیار بر پا شد تا به حال مصدومان رسیدگی بشه و آتش نشانی مستقر در محل طرح تخلیه اضطراری محل کنسرت رو اجرا کردن.

رئیس مرکز آتش نشانی گفت : ما 47 مصدوم رو به سمت چادر ها بردیم تا به وضعیتشون رسیدگی بشه و کارمون رو به خوبی انجام دادیم و می تونم به جرات بگم طی این عملیات هیچ اتفاقی نیافتاد که نیروی آتش نشانی بخواد به خاطرش شرمنده باشه. ما خیلی سریع اوضاع رو تحت کنترل گرفتیم.

توی یه ویدیو که از داخل استادیوم گرفته شده یکی از اعضای گروه به جمعیت می گه : اگه نمی خواید که ما رو از روی صحنه ببرن لطفا عقب بایستید.

اعضای گروه قبل از این اتفاق گفته بودن با دیدن جمعیت تازه فهمیدیم که ما چقدر پر طرفداریم.

گفتنیه که این تور از روز جمعه شروع شده و قراره در 67 جای مختلف جهان ادامه پیدا بکنه.این تور از کلمبیا شروع شد و بسیار هم در کلمبیا مورد استقبال قرار گرفت.

Niall 21 ساله یکی از اعضای گروه پیش از شروع تور گفته بود: خب من یه مقدار عصبی هستم و استرس دارم چون این اولین تور ماست. حدود یه سالی میشه که ما بی صبرانه منتظر شروع این تور هستیم و بالاخره این تور داره شروع میشه. ما خیلی تمرین کردیم و هممون خیلی هیجان زده هستیم.

هری هم در این مورد صحبت هایی داشته . اون گفته :حتما همه پدر و مادرامون توی زندگیشون یه آرزویی داشتن و وقتی برآورده شدن اون آرزو ها رو در وجود بچه هاشون می بینن حتما باید خیلی خوشحال بشن.
خدایا.........
بدبختا.....ایشاالله همشون خوب بشن......