انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نقل قول: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در سال 1383 تأسیس و کار خود را با 20 کلاس درس و 65 دانشجو در رشته کاردانی برق (الکتروتکنیک) در محل استیجاره شروع نمود.

اولین ساختمان این دانشگاه به همت خیرین شهر تأمین گردید. پس از آن با تأمین زمین به مساحت 8 هکتار در شهرک دانشگاهی شهرستان مهدیشهر سعی در افزایش فضای آموزشی و کارگاهی نمود که در حال حاضر 20000 مترمربع ساختمان فضای آموزشی، اداری و آزمایشگاهی شامل دانشکده های علوم انسانی، دانشکده فنی مهندسی، سلف سرویس آغاز شده و از مجموعه فضای فوق ساختمان دانشکده علوم انسانی با مساحت 6500 مترمربع زیربنا شامل فضای آموزشی، کارگاهی و اداری راه اندازی شده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

برای دیدن عکس در سایز واقعی خود یعنی 800 در 427 پیکسل ، اینجا کلیک کنید .
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر 1


در واحد دانشگاه آزاد اسلامی مهدی شهر دانشجویان در 22 رشته تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند که 13 رشته تحصیلی آن دوره کاردانی شامل رشته های حسابداری، الکترونیک، کامپیوتر، معماری، عمران و حقوق و 7 رشته تحصیلی دوره کارشناسی ناپیوسته شامل رشته های کامپیوتر، الکترونیک، برق قدرت، معماری، عمران، مدیریت بازرگانی و مکانیک و 2 رشته کارشناسی پیوسته عمران و معماری می باشد که در حال حاضر واحد دانشگاهی مهدی شهر به سطح واحد متوسط ارتقا یافته و امید است که در آینده ای نزدیک به واحد بزرگ و بسیار بزرگ نیز ارتقا یابد.

دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در دوره های کاردانی می توانند با مراجعه به آموزش دانشگاه نسبت به ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه اقدام نمایند.

در حال حاضر دانشگاه با برخورداری از 49 نفر اعضای هیأت علمی تمام وقت و با بکارگیری اساتید مجرب دانشگاه های تهران و با بیش از 9 نفر بورسیه هیأت علمی دکترا و 90 نفر عضو حق التدریس، پیگیر اخذ مجوز بیش از رشته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
این دانشگاه هیچ محدودیتی از بابت خوابگاه دانشجویی ندارد و تمامی دانشجویان امکان استفاده از خوابگاه را دارا می باشند.


دانشکده ها :

  • دانشکده برق و کامپیوتر
  • دانشکده مکانیک و مواد
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده معماری و عمران
  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده علوم پایه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر 1