انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمد احسانی از «ماهی سیاه کوچولو» بازید کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
محمد احسانی از «ماهی سیاه کوچولو» بازید کرد 1

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم های سینمایی، شنبه ۱۵ آذر با حضور در شهر آمل از پشت صحنه فیلم "ماهی سیاه کوچولو" بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت و گو کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ،فیلم"ماهی سیاه کوچولو " با فيلمنامه ای از علی طالب آبادی به واقعه سال ۶۰ شهر آمل كه به حماسه مردم آمل مشهور است ،می پردازد و گروه فيلمسازي با تهیه کنندگي محمدرضا شفیعی و به کارگرداني مجید اسماعیلی چندی است که در آمل مشغول تصویربرداری هستند .

در این فیلم مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی به عنوان بازیگران اصلي ایفای نقش دارند.

"محمد احساني " در جریان این بازدید از پشت صحنه این فیلم ، خطاب به عوامل تولید گفت: خيلي خوشحالم كه يك كارگردان اول ، ورود خود به سينماي حرفه اي را با اين مضمون آغاز كرده كه به نوعي اداي احترام به رشادت ها و شجاعت ها و البته مظلوميت های مردم شريف آمل و شهداي آن واقعه است . با توجه به اينكه اين فيلم قدري دير شروع شده ،اميدواريم باقی مراحل توليد به شايستگي به اتمام برسد.

وي همچنين اضافه كرد :قصه اي كه از اين فيلم در شوراي پروانه ساخت مطرح شد قصه جذابي بود كه به يكي از حوادث مهم اوايل انقلاب اشاره داشت . با عنایت به سابقه گروه توليد این فیلم كه با محوريت محمد رضا شفيعي مشغول كار هستند امیدواریم نتیجه نهایی آبرومند و تأثیر گذار باشد. احتمالی که دور از ذهن نیست ؛چرا که این گروه ،گروهی با سابقه است كه سريال هاي خوبي ساخته و فيلم" سر به مهر" را نیز در كارنامه دارند .