انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انريکه: بازي زيبا و نتيجه گيري را باهم ميخواهم!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انريکه: بازي زيبا و نتيجه گيري را باهم ميخواهم! 1

بارسلونا فردا به مادريد مي آيد تا بازي پانزدهم خود در لاليگا را مقابل ختافه برگزار کند. ديدار حساسي که از آن سه امتياز مي خواهد.
به گزارش "ورزش سه"، "لوئیس انریکه"، سرمربی بارسا، ساعتی پیش در کنفرانس خبری بازی مقابل ختافه شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی در این نشست گفت:


دیدار مقابل ختافه

این بازی، همه ویژگی های یک دیدار دشوار را در خود دارد.زمین ختافه، زمینی دشوار برای پیروز شدن است.مقابل تیمی پر از انگیزه بازی داریم.می دانم که برای کسب پیروزی عذاب خواهیم کشید.

وضعیت مبهم مارتین مونتویا

مونتویا با باشگاه قرارداد دارد و وضعیت او در اختیار باشگاه است.البته شرایط او را درک می کنم. اما باز هم تکرار می کنم که این وضعیت نیمکت نشینی او می تواند دستخوش تغییر شود و من حامی او هستم.صحبت های ایجنت مارتین برای من مهم نیست و من از دید ورزشی به این قضیه نگاه می کنم.

نتیجه حاصل از پیروزی مقابل پی اس جی

یک تیم همیشه جا برای پیشرفت دارد و نمی توان گفت که در هیچ مسابقه ای، 100 درصد در اوج هستیم.تا جاییکه ممکن است باید بهتر شویم. بازی با پی اس جی هم به تاریخ پیوست؛ هرچند که یکی از بهترین نمایش های ما در این فصل بود.

بازی زیبا یا نتیجه گیری؟

هر دو برای من مهم هستند.اگر خوب نتیجه گیری کنیم، یعنی عملکردمان خوب بوده است.نتایج مثبت ما، حاصل بازی زیبا و خوب ماست.هدف اول بارسا، حفظ و کنترل توپ و میدان در زمین حریف است.

دو بازی تا پایان سال

به تنها چیزی که فکر می کنیم، پیروز شدن در این دو مسابقه است.بازی با ختافه، یک بازی کلیدی برای ما محسوب می شود.

داگلاس

هر بازیکن جدیدی که به بارسا می آید، برای وفق دادن خود با تیم، به زمان نیاز دارد. برخی به زمان بیشتر و برخی نیز به زمان کمتری نیازمندند. دوست دارم داگلاس همان بازی هایی را که برای سائوپائولو انجام می داد، برای بارسلونا هم انجام دهد. او می تواند بازیکن موثری برای ما باشد.

چاقوکشی هواداران بارسا، بیرون ورزشگاه نوکمپ پس از بازی با پی اس جی

هر نوع خشونتی را محکوم می کنم. هر جای دنیا که باشد؛ حتی بارسلونا.