انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پارسا پیروزفر پدر نشده است

بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1

مهتاب کرامتی سالها قبل با بابک ریاحی، نوازنده مطرح گیتار الکترونیک ازدواج کرد. اما این ازدواج بعد از مدتی به جدایی کشید و بعد از آن هم خانم بازیگر تصمیم به ازدواج کردن و به دنبال آن، بچه دار شدن نگرفت. هر چند که او علاقه زیادی به بچه ها دارد و حتی عضو انجمن یونیسف در ایران است و برای تغذیه بچه ها با شیر مادرشان هم تلاش زیادی کرد. نمونه آن هم را که حتما همه تان به خاطر دارید؛ او یک گفت وگوی مفصل با لیلا حاتمی در مورد فواید شیر مادر انجام داد. اما ظاهرا خودش بی خیال مادر شدن شده است.
بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1

حامد بهداد هم که مرز ۴۰ سالگی را پشت سر گذاشته است، تا به امروز زیر بار ازدواج و به دنبال آن پدر شدن نرفته است. ظاهرا آقای بهداد کسی را هم زیر سر ندارد و نمی خواهد حالا حالاها تن به ازدواج دهد.
بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1

بهرام رادان هر چند که چند بار گرفتار شایعه ازدواجش شد، اما تا به امروز تن به ازدواج نداد و همچنان مجرد است. او هم که این روزها ۳۴ ساله اش شده است، هنوز تصمیم جدی برای ازدواج و بچه دار شدن نگرفته است. هر چند که در فیلم «آتش بس۲» به نوعی پدر شدن را تجربه کرده است.
بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1

محمدرضا گلزار بی تردید جزو سوپراستارهای سینمای بعد از انقلاب ما محسوب می شود. آقای سوپراستار هرگز تن به ازدواج نداد و تا به امروز که مرز ۳۷ سالگی را رد کرده است، تصمیم به تشکیل خانواده و بچه دار شدن نگرفته است.
بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1

مهناز افشار هم مثل محمدرضا گلزار به تازگی وارد ۳۷ سالگی شده است. خانم بازیگر که به تازگی عروس شده است هم، ظاهرا تا این سن و سال قید مادر شدن را زده بود. باید دید خانم بازیگر قصد دارد برای خانواده رامین نوه ای را بیاورد و یا ترجیح می دهد همچنان مادر نشود. ناگفته نماند، مهناز افشار علاقه زیادی به بچه ها دارد و به همین خاطر زمان زیادی را صرف برادرزاده اش می کند.
بازیگران مجرد ایرانی + تصاویر 1