انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یاس،آرمین2afmو حبیب مجوز میگیرند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شایعات می گویند باید منتظر مجاز شدن چهره هایی نظیر حبیب، یاس و آرمین زارعی باشیم، هر چند پیروز ارجمند می گوید از سوی این سه چهره هنوز درخواستی به دفتر موسیقی نرسیده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یاس،آرمین2afmو حبیب مجوز میگیرند؟ 1

حبیب، یاس، آرمین تو ای اف ام


بحث این روزها اعطای مجوز به خوانندگان رپ است؛ با بازگشت یاس به وطن و انتشار قطعه زنده باد ایران در یک آلبوم مشترک در آمریکا، به نظر می رسید که یاس آمده تا مجوز بگیرد. حتی گفته شده برای اجرای یک تیتراژ سینمایی هم با او توافق شده، ضمن اینکه یاس از افرادی است که ظاهرا در جلسات شورای عالی موسیقی درباره او و سبکش بحث شده و به نظر می رسد خیلی ها نمونه درست رپ فارسی را کارهای یاس می دانند که نه از کلمات نامرتبط در متن هایش استفاده می کند و نه سراغ سوژه های عجیب می رود. نگاه او عمدتا به مسائل اجتماعی است و البته هواداران زیادی هم دارد.

بحث آرمین زارعی هم همچنان مطرح است و او بارها و بارها علاقه اش به مجاز شدن را اعلام کرده است. از سوی دیگر هم با حضور حبیب در مجامع مختلف، این صحبت مطرح شده که به زودی او را هم در میان مجازهای موسیقی پاپ ایران خواهیم دید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یاس،آرمین2afmو حبیب مجوز میگیرند؟ 1

در مورد وعده مجوز به یاسر بختیاری (یاس) بگویید. آیا صحت دارد؟


- ما هیچ وعده ای به هیچ کس نداده ایم و هر کسی از جمله آقای یاس که علاقمند باشد مراجعه می کند و سعی می کنیم بررسی و کمک کنیم که فعالیت اش را شروع کند اما ما از هیچ کس نخواستیم و نه تقاضا کردیم که بیاید و کارش را شروع کند.

پس به کسی فعلا مجوز نداده اید؟

- خیر؛ تقاضاهای خیلی محدود رسیده است و احساس من این است که شاید خود کسانی که در این سبک کار می کنند، تلاش می کنند که با مشخصاتی که کار جدیدی است، موسیقی شان را تولید می کنند. به هر شکل خیلی اطلاعی ندارم و کارهای زیادی به دفتر ما نرسیده است و اظهارنظر خاصی نمی کنم. البته ما نگاهمان به گفتاواز را قبلا بیان کرده ایم.

به چه نوع آثاری در سبک گفتاواز مجوز می دهید؟

- شاید آن نوعی که ما کار می کنیم و قصد داریم مجوز بدهیم که کار شود حتما باید ایرانی باشد و مشخصات ملی ما در آن باشد و ویژگی های خاصی را دارا باشد؛ همانند موسیقی پاپ ما که با مشخصات موسیقی پاپ غربی همخوان نیست و کاملا ایرانیزه شده و متناسب با فرهنگ ملی ماست؛ از جنبه ملودی، زبان، خاستگاه های ملودی و دیگر جنبه های این سبک موسیقی، ویژگی های ایرانی را دارد.

درباره «حبیب محبیان» چه اقداماتی صورت گرفته است؟

- ایشان در دولت آقای احمدی نژاد به ایران آمدند و ساکن کشور شدند و هنوز هیچ تقاضایی برای برگزاری کنسرت یا آلبوم نداده اند. هر موقع تقاضایی از سوی ایشان بیاید، ما طبق قانون بررسی و عمل خواهیم کرد ولی ایشان هنوز تقاضایی نداده اند.

ممکن هست که با تقاضای ایشان موافقت شود؟


- نمی دانم، شما از خود ایشان سوال کنید، نظرشان را بپرسید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یاس،آرمین2afmو حبیب مجوز میگیرند؟ 1
یعنی میشه مجوز بگیره؟