انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نگاهی کوتاه به بیوگرافی سارا بهرامی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نگاهی کوتاه به بیوگرافی سارا بهرامی 1




سارا بهرامی بازیگر جوان متولد 1361 است. او اصالتا اهل اصفهان است و به طور تدریجی وارد بازیگری شده است. تئاتر را از 9 سالگی دنبال می کرده و از چند سال قبل با بازی در چند نقش کوتاه در پروژه های سینمایی وارد سینما شده است.



سارا بهرامی درباره نحوه ورودش به دنیای بازیگری می گوید: براي نخستين مرتبه در 9 سالگي، پدرم من را در کلاس تئاتر کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ثبت نام کرد. شايد تئاتر و کار کردن به مفهوم بازيگر شدن از همان موقع آغاز شد و تصميم جدي گرفتم که بازيگر شوم. بعد از پايان تحصيلات متوسطه، در دانشگاه، رشته تئاتر خواندم و سپس از اصفهان به تهران آمدم و پي گير تئاتر بودم و نقش هاي کوچکي بازي کردم.



این بازیگر جوان سینما و تلویزیون که اصلیتی اصفهانی دارد با بازی در نقش های کوتاه وارد عرصه جدی بازیگری شد: در سينما، فيلم «آيينه هاي روبه رو» را با نگار آذربايجاني کار کردم و سپس در فيلم «يک عاشقانه ساده» سامان مقدم بازي کردم. با اين حال تئاتر هم چنان در کنارم بود. پس از آن، نقش کوچکي در سريال «فرات» مازيار ميري داشتم و سپس در سريال «مثل يک کابوس» بازي کردم. اما نخستين نقش اصلي زندگي ام «پروانه» با جليل سامان بود.