انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مهندس ژاوي: اميدوارم گوارديولاي بعدي بارسا باشم!قربونـــش!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهندس ژاوي: اميدوارم گوارديولاي بعدي بارسا باشم!قربونـــش!!! 1
ژاوی در این فصل از سوی انریکه متقاعد به ماندن در بارسلونا شد و با وجود نیمکت نشینی در ابتدای فصل، حالا جایگاه تقریبا ثابت خود را پیدا کرده است. کاپیتان بارسلونا در مورد آینده و روزهای پس از کنار گذاشتن فوتبال حرفه ای گفت:" وقتی گوادریولا بارسا را ترک کرد، برخی بر این عقیده بودند که من باید جایگزین او شوم. اما در آن مقطع من به مربیگری فکر نمی کردم. می خواستم خودم باشم و همچنان بازی کنم اما برخی مرا گواردیولای جدید می دیدند. البته این باعث افتخار من است . شاید روزی من بتوانم گواردیولای جدید بارسلونا باشم. به بارسا نگاه کنید. این تیم پر از استعداد های جوان است. رافینیا، ساندرو، سامپر و ...."

ژاوی در مورد اینکه هرگز نتوانست توپ طلا را بدست بیاورد گفت:" واقعیت این است که من خوش شانس بودم که در دوران فوتبالم به تمام رویاهایم رسیدم. هیچگاه تصور نمی کردم که روزی بتوانم به بازیکنی تبدیل شوم که نامزد کسب توپ طلا باشد، اما اینگونه شد.در فوتبال به بالاتر از آنچه انتظار داشتم دست یافتم. از دستاوردهایم در فوتبال خوشحال و راضیم. افتخارات تیمی من غیر قابل تصور و فوق العاده است.سال 2004، بارسلونا و تیم ملی اسپانیا وضعیت خوبی نداشتند و از ما انتقادات زیادی می شد. در آن مقطع اگر کسی به من می گفت که چند سال بعد، بارسلونا قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جهان می شود، مطمئنا باور نمی کردم."
شتر در خواب بیند پنبه دانه (:
چرا که ن؟Sleepy
(17-12-2014، 17:20)♛∞ Glambert Boy ∞♛ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
شتر در خواب بیند پنبه دانه (:

داری خوابتو تعریف میکنی؟Undecided