انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مروری بر بیوگرافی کامل شیوداسانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مروری بر بیوگرافی کامل شیوداسانی 1

در بیست و پنجم ژوئن سال 1978 در بمبئی به دنیا آمد .او از دوران کودکی عاشق فیلمهای هندی و بخصوص آهنگهای هندی بود و هرکدام از آن آهنگها را چند بار نگاه میکرد و کاملا حرکات موزون آنها را یاد میگرفت و در واقع میتوان گفت که علاقه اصلی او به آهنگها بود تا خود فیلمها . او در اولین حضور حرفه ای خود در فیلمی به کارگردانی رام گوپال ورما با نام Mast در کنار اورمیلا ایفای نقش کرد و توانست با ارائه بازی کم خطا خود را در دل مخاطبان جای کند .

آفتاب دومین تجربه کاری خود را باری دیگر به عنوان بازیگر خردسال در فیلم (حقه باز)Chaalbaaz و در کنار سری دیوی انجام داد. او در حال حاضر در هر فیلم دستمزدی برابر دستمزد بازیگرانی چون سلمان خان و ریتیک روشن میگیرد و این خود گواهی بر میزان محبوبیت او میباشد .

از فیلمهای او میتوان به ( گناه – تقصیر) Kasoor در کنار" لیزا رای ", (یکی از دل من بپرسه) Koi Mere Dil Se Pooche در کنار" اشا دئول" و" سانجی کاپور" , ( به خاطر عشق هر کاری میکند) Love Ke Liye Kuch Bhi Karega در کنار" فردین خان" , Pyaar Ishq Aur Mohabbat در کنار" سونیل شتی" ,(آواره , دیوانه , مجنون) Awara Paagal Deewana در کنار" آکشی کمار" و" سونیل شتی"

, (آیا این عشق است؟) Kya Yehi Pyaar Hai در کنار "آمیشا پاتل ", (دشمن بالفطره) Jaani Dushman در کنار" سانی دئول" ,(تشنه)Pyaasa در کنار" یوکتا موکی", (ترسیدن ممنوع) darna mana hai در کنار " نانا پاتکر" و اخیرا در (شلوق پلوق) Hungama در کنار" آکشی کانا" و فیلم (جای پا) Footpath در کنار" بیپاشا باسو" اشاره کرد.

جالب است که در مورد آفتاب بدانید که : او عاشق موسیقی و رقصیدن است . بازی در نقشهای کمدی را ترجیح میدهد . راج کاپور و آمیتاب بچن را به عنوان اسطوره های سینمای هند میشناسد .هنرپیشه محبوب او در هالیوود نیکلاس کیج است . او عاشق ورزشهایی مثل بدنسازی و فوتبال است و طرفدار تیم رئال مادرید است ( قابل توجه رئالی ها) و رنگهای مورد علاقه او سفید و آبی میباشد . او اینک در حال بازی در فیلمی با نام ( نمیدانم چه خواهد شد) Jaane Hoga Kya در کنار بیپاشا باسو و راهول دو میباشد که امید زیادی به موفقیت این فیلم دارد .