انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گذری بر بیوگرافی ویشال دوگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گذری بر بیوگرافی ویشال دوگان 1

نام واقعی:ویشال دوگان
تاریخ تولد: بیستم آپریل ۱۹۶۷
نام پدر: ویرود دیوگان

نام برادران: آنیل دیوگان
وضعیت تاهل: متاهل
نام همسر: کاجل موکرجی
نام فرزندان: یک دختر به نام نیسا

نسبت هنری:

پدر او ویرود دیوگان جزء سرمایه داران و تهیه کنندگان بزرگ و برادرش آنیل دیوگان کارگردان مطرح است .
همسرش کاجول موکرجی از بازیگران مشهور و محبوب هند است .آجی و کاجول بعد از پنج سال نامزدی طولانی مدت با وجود مخالفت خانواده دیوگان با این ازدواج، بالاخره در بیست و چهارم فوریه سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کردند . مراسم ازدواج آن ها به طور کاملا ساده و خصوصی و در بمبئی انجام گرفت .آجی دیوگان و کاجل بعد از ازدواج در آپریل سال ۲۰۰۳ صاحب فرزند دختری شدند.

سابقه هنری:

آجی فعالیت خود را در سینما با فیلم Phool Aur Kaante آغاز کرد و جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از آن خود کرد. وی خیلی زود در بالیوود پیشرفت کرد تا آنجا که اکنون یکی از بهترین بازیگران هند محسوب می شود. آجی در اوائل تنها به عنوان بازیگر نقش های اکشن و جدی مطرح بود اما اکنون در ژانرهای متفاوتی ایفای نقش می کند.بازی وی در فیلم Omkara بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت و تحسین شد.فیلم "دلدادگان" نیز استعداد وی را در دیگر ژانر ها به ویژه عاشقانه، اثبات کرد. از دیگر فیلم های وی Dil Kya Kare ،Bhagat Singh ،Company،Ishq in 1997،Zakhm،Kaal, Golmaal می باشد.

آجی دوگان بازیگر با استعداد بالیوود پشت سر هم، در چند فیلم کمدی بسیار پر فروش که آخرینشان فیلم "یکشنبه"روهیت شتی(کارگردان)بود، ایفای نقش کرده است. این روزها آجی محکوم به دوری و فرار از رسانه های جمعی شده است اما بالاخره ما توانستیم ترتیب یک مصاحبه مفصل را با وی بدهیم و در رابطه با موضوعات مختلف با او گفتگو کنیم.وی نیز متقابلا با زبانی ساده ، خودمانی و صادقانه پاسخ سوالاتمان را داد . اکنون ،خلاصه ای از آن گفتگو را به اطلاع شما می رسانیم.