انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مونتویا میخواهد به لیگی به جز لالیگا برود - هرجایی به جز نیوکمپ !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مونتویا میخواهد به لیگی به جز لالیگا برود - هرجایی به جز نیوکمپ ! 1

پس از آن که مارتین مونتویا دید شانسی برای قرارگیری در ترکیب بارسلونا در زمان سرمربیگری لوئیس انریکه نداره تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند . حالا گفته میشود او سعی میکند به یکی از لیگ های خارجی بپیوندد .

Bein sport گزارش کرد که مارتین مونتویا مدافع جوان بارسلونا پیشنهاداتی از لیگ های ایتالیا , انگلستان و آلمان داشته است و مصمم است به لیگ یکی از این کشورها ملحق شود . در هر صورت او قصد ندارد فعالیت خود را در لالیگا ادامه دهد .

گفته میشود از ایتالیا باشگاه یوونتوس در تلاش برای خرید مونتویا است . بانوی پیر دچار صدمات زیادی از خط دفاعی شده است و به دنبال آن در صدد جذب مدافعان جدیدی است که یک بازیکن از بارسلونا گزینه ی مناسبی میتواند باشد . تنها مشکل آن است که یوونتوس علاقه مند است مونتویا را قرض بگیرد .

چیزی که خط قرمز مونتویاست همین مساله است و بارها مدیر برنامه های مارتین گفته است او به صورت قرضی به باشگاه دیگری نمی پیوندد و قصد ترک همیشگی بارسلونا را دارد .

به هر حال تقریبا با اطمینان میتوان گفت مارتین به زودی در آلمان , ایتالیا و یا انگلستان بازی خواهد کرد و حتی اسپانیا اما دیگر نیوکمپ هرگز .