انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی خودرو تویوتا RAV4 جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معرفی خودرو تویوتا RAV4 جدید 1

ایرتویا، نماینده محصولات تویوتا و لکسوس در ایران، از واردکنندگانی است که معمولا سعی بر آن دارند تا جدیدترین محصولات این دو کمپانی را همزمان با عرضه در بازارهای جهانی، در بازار داخل نیز عرضه کنند. البته در این بین خودروهایی مانند تویوتا Avalon و Verso هرگز به داخل راهی نیافتند که دلیل آن مشخص نیست. در میان تویوتاهای وارد شده، شاید به RAV4 کمی بی مهری شده باشد و آنطور که باید و شاید در بازار جا نیافتاد ولی این خودرو دارای اعتبار خوبی در بازار رقابتی اروپا می باشد که نشان دهنده کیفیت مطلوب این شاسی بلند کوچک است.

حال تویوتا نسل جدید آن را چندی پیش معرفی و به بازار عرضه کرده که نسبت به نسل کنونی کاملا دگرگون شده است و طرح جدید تویوتا روی آن کاملا مشهود است. اگر نگاهی به مدل های تویوتا RAV4 جدید در کشورهای حاشیه خلیج فارس بیندازید، متوجه خواهید شد که این خودرو در سه مدل LE، XLE و Limited عرضه شده که روی همگی آن ها پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 176 اسب بخار نصب شده است
 
و نیروی آن به صورت استاندارد به چرخ های جلو منتقل می شود ولی می توان به صورت سفارشی سیستم AWD را نیز روی آن نصب کرد. همچنین مصرف سوخت RAV4 به کمک گیربکس 6 سرعته خودکار ECT-i که روی همگی آن ها به صورت استاندارد نصب شده اند، بین 7.7 تا 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد که برای یک شاسی بلند فوق العاده است.
از نظر امکانات و تجهیزات، تویوتا RAV4 حرف های زیادی برای گفتن دارد، به عنوان مثال می توان به سیستم های TRAC، ABS، VSC، SST، TPMS، RSCA و WIL اشاره کرد.تویوتا RAV4 در حدود 25 هزار دلار قیمت دارد که در صورت ورود و عرضه به بازار داخل و شرایط نابسامان کنونی، باید انتظار قیمتی بین 150 تا 170 میلیون تومان را داشت که در این صورت، از نظر قیمتی بازنده رقیبان خود یعنی رنو کولئوس و میتسوبیشی ASX خواهد بود.