انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی خودرو جی ای سی G5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معرفی خودرو جی ای سی G5 1
مرتب خودرو اقدام به پیش فروش یک شاسی بلند جدید به نام G5 کرده است که در حقیقت نام کامل این خودرو GAC Gonow Aoosed G5 می باشد و می خواهیم در این مقاله کمی آن را معرفی کنیم تا ببینیم مهمان جدید چینی بازار ایران از چه امکاناتی برخوردار است.

اولین چیزی که در این خودرو به چشم می خورد، پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر میتسوبیشی است که روی آن نصب شده و می تواند اعتبار آن را بهبود ببخشد. این پیشرانه می تواند 136 اسب بخار را تولید کند و به کمک گیربکس 5 دنده خودکار خود که توسط هیوندای طراحی شده، استاندارد آلایندگی یورو 4 را بگیرد.

این خودرو به دو صورت 4WD و 2WD عرضه می شود که مصرف سوخت آن در مدل 4WD برابر 10.7 و در مدل 2WD برابر 10.4 لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی می باشد. همچنین حداکثر سرعت این چینی شاسی بلند 165 کیلومتر در ساعت می باشد.

امکانات و تجهیزات مختلفی روی این خودرو قابل نصب است که البته هنوز معلوم نیست مرتب خودرو G5 را دقیقا با چه امکاناتی عرضه می کند اما احتمالا باید منتظر امکاناتی مانند شیشه های برقی جلو و عقب، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، MP3، USB، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی باشیم. همچنین می توان امکانات دیگری مانند سانروف، قابلیت پخش DVD و GPS، روکش چرمی صندلی ها و دوربین عقب را نیز به صورت سفارشی روی آن نصب کرد.
قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست اما گویا هر آنچه باشد کمتر از 120 میلیون تومان عرضه خواهد شد. شاید نتوان تا ورود کامل این خودرو به خیابان های کشور و مشخص شدن قیمت نهایی، در مورد شرایط آن در بازار حرفی زد اما مطمئنا با توجه به قیمت نسبتا بالای آن، احتمالا رقابت سختی با لیفان X60، سوزوکی ویتارا و حتی نیسان قشقایی خواهد داشت.