انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توقیف ۳ خودرو با ۱۲ میلیون خلافی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توقیف ۳ خودرو با ۱۲ میلیون خلافی 1

به گزارش دنیای خودرو ، فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران از توقیف یک سمند توسط پلیس راهور این شهرستان، به علت دارا بودن بیش از ۴۷ میلیون ریال خلافی خبر داد.
سرهنگ ساکی گفت: طبق بررسی های انجام شده ، تعداد ۱۱۰ فقره انواع تخلفات رانندگی برای این خودرو به ثبت رسیده است.
او ضمن اشاره به این مطلب که سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ بیشترین تخلفات ثبت شده برای خودروی مذکور بوده است، گفت: سمند جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

توقیف پژو با بیش از ۴۰ میلیون ریال خلافی
پژو ۴۰۵ با بیش از ۴۰ میلیون ریال خلافی توسط پلیس راهور شهرستان بردسکن خراسان رضوی توقیف و راهی پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در راستای اجرای رسیدگی به تخلفات رانندگی و به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان یکی از تیم های گشت پلیس راهور این فرماندهی حین اعمال قانون یک پژو ۴۰۵ با استعلام خلافی متوجه شدند این خودرو ۴۰ میلیون و ۲۵۰هزار ریال خلافی دارد.
سرهنگ مصرخانی گفت: سرپرست تیم گشت پلیس راهور برابر قانون جدید راهور از تردد خودرو جلوگیری و خودرو را به منظور سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کرد.
پرایدی با ۱۰۰فقره تخلف متوقف شد!
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از توقیف پراید با ۱۰۰ فقره تخلف در معابر شهری خبر داد.
سرهنگ حسین غلامی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در راستای اجرای تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات یک پراید توسط ماموران پلیس راهور استان اصفهان در یکی از معابر شهری متوقف و پس از استعلام مشخص شد این خودرو تخلفات متعدد داشته است .
به گفته رییس پلیس راهور استان اصفهان، تعداد تخلفات این خودرو ۱۰۰ فقره بوده و مجموعا ۳۶ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال خلافی داشته است. او بیشترین تخلفات توسط راننده این وسیله نقلیه را شامل تخلف حادثه ساز سرعت غیر مجاز و تخلفات ساکن اعلام کرد.