انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توسعه همکاریهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاههای کوفه و کربلا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص گفت: براساس این تفاهمنامه موافقت شد که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تربیت دانشجویان علوم پزشکی، خصوصاً دورههای تکمیلی تخصصی، فلوشیپ، فوق تخصصی و دکترای phD، در رشتههای علوم پایه که از سوی وزارت بهداشت اجازه داده شده است، با دانشگاه کربلا همکاری کند.

دکتر محمود نجابت افزود: برگزاری کارگاههای کوتاه مدت و میان مدت برای تعلیم اساتید دانشکده پزشکی کربلا در زمینه آموزش پزشکی و مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی ( EDC ) از دیگر مواردی بود که به توافق طرفین رسید.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شرکت کننده در جلسه مبادله تفاهمنامه یاد شده، نیز گفت: بر اساس این تفاهم، کارگاههای آموزشی جراحی، یورولوژی و IVF توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اساتید و جراحان استانهای کربلا و نجف به صورت دورهای برگزار خواهد شد.

دکتر سید وحید حسینی همچنین گفت: هر دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کربلا توافق کردند که در برگزاری کنگرههای پزشکی، تخصصی و فوقتخصصی این مراکز با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشند و همچنین مقالات علمی اساتید دانشگاههای کربلا و کوفه پس از بررسی کیفی، در مجلات دانشگاه علوم پزشکی شیراز چاپ و منتشر شود.

این متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ کولورکتال که جراحیهای لاپاراسکوپی برای بیماریهای کولورکتال و درمان چاقی مرضی را به اساتید بیمارستانهای امام حسین (ع) و السفیر کربلا آموزش میدهد، گفت: بر اساس توافق انجام شده، اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کوتاه مدت تجربیات خود را در زمینههای فوق تخصصی در اختیار اساتید بیمارستانهای کربلا و نجف قرار میدهند.