انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ده سوال از متخصص پوست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مه افراد به دنبال مقاله ای هستند که همه نکات درباره مراقبت از پوست در آن نوشته شده باشد اما باید توجه داشت پوست افراد با یکدیگر متفاوت است و یک راه حل کلی برای همه مشکلات پوستی وجود ندارد.
در اینجا ده سوال کلیدی که فرد باید از متخصص پوست بپرسد ارایه شده است تا فرد بتواند از پوستی خوب بهره مند شود.

۱- آیا ایرادی ندارد هنگامی که از این داروی خاص استفاده می کنم در معرض آفتاب قرار بگیرم؟
متخصص پوست:برخی درمان ها باعث می گردد پوست به نور آفتاب حساس شود. اگر فرد از داروهای موضعی یا خوراکی برای پوست خود استفاده می کند حتما باید از پزشک خود بپرسد که آیا قرار گرفتن در معرض آفتاب در درمان او اختلال ایجاد می نماید یا خیر.

۲-هر چند وقت یکبار باید پوست را لایه برداری کرد؟
متخصص پوست: لایه بردارهای بسیاری با محتویات گوناگون وجود دارد و بسته به نوع پوست، لایه بردار در جهت حفظ طراوت پوست نقش مهمی را ایفا می نماید. برای پوست های حساس لایه بردار حاوی دانه های کوچک و برای پوست های چرب لایه بردار حاوی دانه های درشت تر مناسب است. درباره زمان استفاده از لایه بردارها فرد باید با پزشک خود مشورت نماید و حتما باید توجه داشت کدام گونه از لایه بردارها برای پوست مفید تر است.

ده سوال که باید ازدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متخصص پوست پرسیده شود
با پیروی از رژیم غذایی متعادل پوستی زیبا خواهید داشت.

3-از چه غذاهایی باید پرهیز نمود؟
متخصص پوست:به طور کلی با پیروی از رژیم غذایی سالم که شامل تمام مواد مغذی برای بدن می باشد ،پوستی سالم خواهید داشت.

۴- آیا موادی وجود دارد که باعث بروز ناراحتی های پوستی شود؟
متخصص پوست: بعضی غذاها و حتی مواد مراقبت از پوست ممکن است باعث مشکل در پوست شود. به طور مثال برای پوست های دارای جوش بنزوئیل پراکسید مانند معجزه عمل می کند اما همین ماده در پوست های خشک باعث خشکی بیشتر پوست می شود. درباره اینکه کدام ماده برای پوست مفید است باید با پزشک مشورت نمود.

ده سوال که باید از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متخصص پوست پرسیده شود
در انتخاب ماسک به نوع پوست خود توجه کنید.
5- آیا می توان از ماسک استفاده نمود؟
متخصص پوست:قبل از استفاده از ماسک با پزشک خود در خصوص تعیین نوع پوست خود مشورت نمایید.
ده سوال که باید از متخصص پوست پرسیده شود
عوامل تشدید کننده جوش در اطراف ما هستند!

6- جوش از کجا می آید؟
متخصص پوست:عوامل تشدید کننده جوش در اطراف ما هستند و فرد باید این مشکل را ریشه یابی کند. بسته به اینکه آیا جوش به دلیل رژیم غذایی، استرس یا تغییرات هورمونی رخ داده است فرد می تواند برنامه ای برای مقابله با آن پیاده کند. برای اطلاعات بیشتر مقالات پزشک آشنا در خصوص جوش را مطالعه نمایید.

۷- آیا در مناطق آفتاب سوخته، خال و غیره تغییراتی ایجاد شده است؟
متخصص پوست: بر اساس میزان قرارگیری در معرض آفتاب، مناطق آفتاب سوخته و خال ها از جهت وجود ناهنجاری باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرند. به محض اینکه خال های عجیبی روی پوست ظاهر شد فرد حتما باید به متخصص پوست مراجعه کند. در چنین موارد تشخیص زود هنگام بسیار با اهمیت است.
ده سوال که باید از متخصص پوست پرسیده شود
بدون توجه به نوع پوست باید از مرطوب کننده ها استفاده نمود.

8- بهترین مرطوب کننده برای پوست چیست؟
متخصص پوست:بدون توجه به نوع پوست باید از مرطوب کننده ها استفاده نمود. فقط فرد باید اطمینان یابد که آیا مرطوب کننده درست را انتخاب نموده است یا خیر. توجه کنید پوست های مرطوب کمتر در معرض چین و چروک و سایر علایم پیری می باشند بنابراین اگر پوست خود را مرطوب کنید پوست بهتری خواهید داشت.

۹- چه محصولاتی به پوست آسیب نمی رساند؟
متخصص پوست:درباره محصولات و مارک های خاص که به پوست صدمه نمی رساند باید از پزشک جویا شد در این صورت با صرف هزینه ای اندک لیستی از محصولات که به پوست آسیبی وارد نمی نماید به دست می آید.

ده سوال که باید ازدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متخصص پوست پرسیده شود
پوست زیبا و شفاف نیاز به رسیدگی منظم دارد

10-آیا می توان از شر آثار زخم رها شد؟
متخصص پوست :محل های زخم با هم فرق دارد و بر اساس عمق زخم در زیر پوست، متخصص پوست قادر خواهد بود نسبت به برداشتن جای زخم عمل کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متخصص پوست