انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خط تولید مزدا برای سال ۲۰۱۵
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خط تولید مزدا برای سال ۲۰۱۵ 1


نسخه ای اصلاح شده از سدان و واگن مزدا ۶ در ماه فوریه به نمایندگی های فروش می رود. این خودروساز ژاپنی مزدا ۶ را با قسمت جلوی قابل توجه تر شامل جلوپنجره به روز شده و چراغ های جلوی LED و رینگ های آلیاژی ۱۹ اینچی جدید برای نسخه های ممتاز به روز کرده است.مزدا CX-5 به روز شده تا قبل از پایان ماه مارس در استرالیا به فروش خواهد رسید. تشخیص تفاوت بدنه این مدل به روز شده و مدل قدیمی آن تا حدودی مشکل است.
جلوپنجره و چراغ های جلوی این خودرو ارتقا یافته و چراغ های آن دارای نسل جدیدی ازLEDهای انتخابی است. این خودرو هم چنین دارای چراغ های عقب دید در روز اصلاح شده با نشانه های LED است.
شاسی بلند کوچک جدیدی به نام مزدا CX-3 در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به طیف مدل های این برند ژاپنی خواهد پیوست.
این شاسی بلند کامپکت پنج در که بر اساس هاچ بک مزدا ۲ ساخته شده دارای دو موتور اسکای اکتیو چهار سیلندر شامل ۲.۰ لیتری بنزینی و ۱.۵ لیتری توربو دیزل است. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته متصل خواهند بود.
طیف مدل های مزدا BT-50 در سال ۲۰۱۵ فیس لیفت خواهد شد.
این خودرو که گمان می رود در ماه های ابتدایی سال آینده رونمایی شود دارای عناصر سبک اصلاح شده خواهد بود. هنوز هیچ تصویری از این خودرو منتشر نشده است اما گمان می رود قسمت جلوی آن تهاجمی تر و قابل توجه تر باشد در حالی که مجموعه چراغ های عقب آن نیز اصلاح خواهند شد.
خودروی اسپرت مزدا MX-5 پر فروش ترین خودرویی نخواهد بود که این برند در ۲۰۱۵ ارائه می کند اما اصلی ترین مدل این خودروساز خواهد بود.
این خودروی ژاپنی بدون سقف کوچک تر از مدلی است که جایگزین آن می شود اما کمی عریض تر و سبک تر از آن خواهد بود.
سدان شیک مزدا ۲ در نوامبر سال ۲۰۱۴ رونمایی شد اما هنوز تاییدیه ای برای عرضه این مدل بزرگ تر و چهار در در استرالیا اعلام نشده است.
طی ماه های آینده در این مورد تصمیم گیری خواهد شد و اگر عرضه آن تایید شود گمان می رود تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ شاهد سدان ۲ در بازار استرالیا باشیم.