انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رفع شایعات که در مورد ارسالی جدید سلنا و مربوط به تیلور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رفع شایعات که در مورد ارسالی جدید سلنا و مربوط به تیلور 1خوب اول من توی این عکس مشخص کردم که کدوم سلنا و کنداله . اما اونی که نوشتم تیلور در واقع تیلور نیس ! فردی هستش که بچه ها فک میکردن اون تیلوره ( فک کنم gigi hadidi باشه ) . از دور آره خوب طرف خیلی شبیه تیلور هستش اما یه عکس دیگر از نزدیک سلنا به اینستای خودش ارسال کرده که تو اون عکس کاملا مشخصه که این فرد یکی دیگس .  



رفع شایعات که در مورد ارسالی جدید سلنا و مربوط به تیلور 1همون عکس از نزدیک هستش D: اینجا اگه طرفدار واقعی باشید D: و دقت کنید میتونید بفهمین که تیلور نیس . رنگ موهای تیلور هم روشن تره . D:  در ضمن سلنا هم تو این عکس هست ( چون یکی از بچه ها گفته بودش که سلنا تو این عکس نیس :| ) دوستای صمیمی سلنا هم مثل اشلی مور تو عکس هستن . سلنا خودش این عکسو به اینستا ارسال کرده و همراه عکس هیچی ننوشته ! ( چون یکی گفته بود که سلی این عکسو ارسال کرده و نوشته این کار اصن درست نیس و این حرفا ) 



رفع شایعات که در مورد ارسالی جدید سلنا و مربوط به تیلور 1به کامنتای اون عکس توجه کنیدتوی سایت های مختلفم که گشتم خبری از پرواز تیلور به دبی نبود . فقط از پرواز سلنا و کندال به دبی خبر گذاشته بودن ! همچنین ارسالی های جدید تیلور به اینستا نشون میده که تی در دبی نیس و تو خونه خودشه و وقتشو با بچه های دوستاش میگذرونه Smile
رفع شایعات که در مورد ارسالی جدید سلنا و مربوط به تیلور 1
سلی و کندی دوستن الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه تلی کی اینجوری واستاده عکس گرفته؟؟؟